positieve zw. test en positieve ovutest!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Winter, Jan 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Winter

Winter Actief lid

Dec 5, 2006
    307
    0
    0
    Psychologie, Filmmuziek, Rusland
    Hey mensen,

Ik ben lastig he

Omdat ik niet goe weet hoelang ik al overtijd ben zeker wel volgens vorige cyclus of net niet volgens pos. ovu op dag 34 heb ik es een testje gedaan

Mijn zwangerschapstest is positief ( licht maar duidelijk zichtbaar 2e streepje)
    Ovulatietest gedaan (beide strepen even donker)

Conclusie?

Eigenlijk geen idee!

ik heb da gedaan omdat er op de matcare verpakking staat dat je met die testen al 4 dagen voor je nod kunt testen.

Dus ben ik nu echt echt zwanger?

Liefs Winter

2. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Dat zou goed kunnen meid! ik heb ook een ovu-test gedaan toen ik (5,5 week) zwanger was, en die was ook positief.

Plaats een foto van je zw-test, dan kunnen we meekijken! :D

3. Katootje

Katootje Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,909
    0
    0
    Gelderland
    Grappig. Heb ik nu ook. Een vage tweede streep op de Matcare test. Ik zal er ook eens een ovutest aan gaan wagen.

4. Katootje

Katootje Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,909
    0
    0
    Gelderland
    Nope. De ovutest geeft maar een streep. En ik zit niet voor mijn NOD.

5. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

In mijn album heb ik een foto gezet van mijn zwangerschapstest en mijn ovulatietest met 5,5 week zwangerschap. Misschien heb je er wat aan?

6. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Toen ik zwnager was waren mijn ovutesten ook KNAL positief (gewoon voor de gein geprobeerd met Matcare ovutesten).

7. Niet meer actief

oei oei spannend weer dus!

Ik hoop dat je knetter zwanger bent.

Liefs swiggy

8. Bibu

Bibu Fanatiek lid

Nov 18, 2006
    1,496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Wat spannend ! Ik duim voor je.

9. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Ha, Ik had het voorspelt. Ik dacht al dat je zwanger zou zijn (na die laatste ovu-test die zo laat positief was). Gefeliciteerd je bent zwanger!

:whistle: \:D/ =D> :thumup:

10. Winter

Winter Actief lid

Dec 5, 2006
    307
    0
    0
    Psychologie, Filmmuziek, Rusland
    Prinses,

Merci!

Ik ga wel nog es binnen 2 dagen nog es testen hoor omdat ik lees dat de matcare testen wel erg gevoelig zijn en aangezien ik absoluut nu geen idee heb hoe ver ik al ben, en of ik nu eigenlijk wel overtijd ben.

de ovutest van dag 34 blijft een raadsel en het beetje bloed dat ik verloor op dag 29 ook!

Dus voorzichtig duimen!

11. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    afwachten dan nog maar even. Maar ik ben behoorlijk positief. Waarom ga je niet even langs de huisarts, dan leg je het even voor. Succes!

12. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

Oct 12, 2006
    298
    1
    0
    spannend.. iK heb wel eens gehoord dat ovutesten ook positief uitslaan als je zwanger bent.. dus ik feliciteer je alvast voorzichtig

13. MammaMirtje

Jan 13, 2007
    37
    0
    0
    housemam
    bergen op zoom
    of neem een test van de kruidvat of iets, en test je daarmee ff, en als die ook posi is nou dan ben je gewoon super zwanger, ben je volgens mij nu ook al hoor, heb wel gehoord van die matcare ovutesten da ze zelfs posi uitslaan bij water.

14. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Mmm, dat heb ik nog nooit gehoord en nooit gemerkt (bij mij zijn ze helaas altijd spierwit). Weet je zeker dat het matcare is, en dat je het niet over romed hebt? Matcare is volgens mij wel betrouwbaar.

15. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Als je mijn berichtje hierboven leest dan zie je dat mijn MAtcare ovutesten vet psi waren toen ik zwanger was (heb ik toen voor de gein geprobeerd).

Share This Page