Oeps!!!! 6 kilo aangekomen in 1 week..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sanjor, 6 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    De titel zegt het al... OEPS!!!
    Eet niet meer dan de weken ervoor..hopelijk is het de baby en alles eromheen ;)

Bij mijn dochtertje ben ik totaal 20 kilo aangekomen.
    Hoop niet dat dit weer gaat gebeuren :(

2. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik ben nu in totaal ongeveer 22 kg aangekomen. Ik had niet verwacht dat dat zo snel zou gaan haha. Ach straks gewoon lekker wandelen en sporten :)

3. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ja dat wordt wel hard trainen ben ik bang!

Bij mijn dochtertje heb ik de laatste 7 kilo tot 10 kilo er niet afgekregen helaas.. Dus ben hier wel een beetje bang voor...

4. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    jeetje dat is veel in 1 week.. Hou je ook niet meer vocht vast doordat het nu warmer is? had ik bij mijn zoontje ook, toen ging het ook ineens heel snel. (voordeel is dat je het ook makkelijk weer kwijt raakt ;) NU gelukkig nog niet denk ik.
    Blijft lastig he die extra kilo's, maar het is allemaal voor het goede doel en gaat er vast allemaal wel weer af ;)
    Edit; zie net je laatste stukje.. hopelijk gaat het er deze keer wel wat makkelijker vanaf!

5. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Hoeveel ben je tot nu toe in totaal aangekomen?
    Ik ben tot een week of 16 niks aangekomen, en vanaf toen is het bijna een kilo per week!
    Het kan zijn dat je (baby) nu even een groeispurt heeft en dat je inderdaad meer vocht vasthoudt.
    Wanneer moet je weer naar de vk/gyn?
    Het kan toch haast niet anders dan voornamelijk vocht zijn?

6. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik hou helaas geen vocht vast... Tenminste... Alleen in me buik Hahaha. Die is best groot vindt ik..

7. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @minime; totaal 6 kilo ook.. Was helemaal niks aangekomen nog.. Dus zat er wel aan te komen ;)

Ik moet vrijdag weer naar de vk. Alleen wegen ze bij ons niet.. Ze hebben het er ook nooit over.. Ga het wel ff benoemen.. (Wordt een klaag kwartiertje ben ik bang :p)

8. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    joh, maar 6 in totaal is netjes toch?
    Misschien heeft je lichaam even een inhaal slag gemaakt ;)
    Ik ben nu bijna 7 kilo zwaarder.. maar wel geleidelijk aan gekomen.
    Ben benieuwd wat de verloskundige denkt ;) en lekker klagen bij de vk is af en toe wel lekker toch ;)

even off-topic.. jij kletste ook mee met ehm (weet even de exacte naam niet meer) gaan voor een tweede.. leuk/grappig dat we nu ongeveer gelijk lopen ;) !!

9. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ohh jij 7 kilo? Dan maak ik me (nog) geen zorgen ;)

Jaa klopt!! Had laatst een keer gereageerd nog in het topic bij de mama's.. Maar volgens mij is het een beetje stil geworden daar of niet? We schelen maar 3 dagen! :D leuk!!

10. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    6 kilo in totaal vind ik niet veel, maar in 1 week? Dat moet dan naast misschien een groeispurt toch ook wel vocht zijn? misschien dat je over 2 dagen weer 2 kilo kwijt bent. is je buik voor je gevoel ook gegroeid?

11. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik kan nergens vocht ontdekken.. Geen dikke enkels oid.
    Me buik vindt ik best dik al.. Maar het is gewoon een bol naar voren (zie foto)... Ik ga me straks of morgenochtend nog een keer wegen. Kijken wat er dan staat..

12. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    haha wat gek dan! ik zou het voor de zekerheid wel even melden bij de vk als je er toch bent, maar niks zo raar en veranderlijk als een zwanger lichaam :)
    en mooi buikje hoor.

13. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Houje dan niet opeens vocht vast? Dat is niet prettig, dus zou het wel in de gaten houden en in ieder geval voldoende drinken. 6 kg aankomen, dan moet je 24/7 blijven eten.
    Oh had wat reacties gmeist, sorry. In de tussentijd nog een grote boodschap gedaan misschein, scheelt zomaar een kilo. ;)
    En je weegschaal ff checken :D

14. Nicole85

Nicole85 Actief lid

23 jan 2009
    315
    1
    18
    Volgens mij is het verstandig je VK hier even over te bellen als je deze week haar niet ziet. Want als je meer dan 3 kilo in een week aankomt kan dit met je bloeddruk te maken hebben.... Wil je niet ongerust maken, maar lijkt mij verstandig ff te bellen.

Succes!

15. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik vind 6 kg in totaal ook niet veel hoor. Ik ben nu ruim 8 kg aangekomen (27 weken zwanger). Wel meer geleidelijk, vanaf 16 weken begon ik aan te komen. Ik zou het sowieso even aankaarten bij je vk inderdaad.
    Maar je ziet er goed uit op de foto hoor! Mooi buikje!
    En heeeeel leuk shirtje:D, waar heb je die vandaan??

16. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Vanochtend nog ff gewogen en nu 7 kilo.. Maar eerste meeting is nu inmiddels langer dan een week geleden.

Vrijdag moet ik naar de vk.. Dus dan zeg ik het even.
    Heeft bloeddruk ook iets te maken met harde buiken? Want die heb ik ook erg veel.. Ook als ik al een uur op de bank lig..

@minime; jaa leuk he! Bij de H&M gekocht. Positie afdeling :)
    Maar ik zie hem niet meer op internet staan. Misschien nog wel in de winkels.

17. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Wat heb je een mooi buikje!!
    edit even berichtje aanpassen, lees nu wat beter wat er al geschreven is ;)
    Misschien wel goed om idd even te overleggen met de vk.. niet dat je je zorgen moet maken, maar gewoon om antw op je vraag te krijgen? (of hier op het forum aan de vk?)
    Nu ben je in elk geval geen 6 kg per week aan gekomen ;)

En dat shirtje: Leuk!!!!!!

18. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Weet je zeker dat de batterij van je weegschaal nog wel goed is?
    Op zich valt 6 kg nog best wel mee, maar als ik in een week tijd zoveel zou aankomen zou ik toch echt wel even met de VK aan de telefoon hangen.

19. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Die van ons heeft geen batterijen ;) is een goedkope van de Ikea die we al een tijd hebben.. Vriend woog gewoon nog hetzelfde. Dus lag helaas niet aan de weegschaal.

Totaal 6 kilo valt idd wel mee. Maar vindt het zelf ook veel voor 1 week. Ook omdat ik niet een ander eet patroon heb dan voorheen...

Morgen naar de vk en dan kijken wat ze zal zeggen.

20. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik had dat ook einde van de 2e maand kwam ik opeens 6 kilo aan maar zit nu nog steeds netjes dus komt vast goed! had ook ondergewicht dus lijkt wel of mijn lichaam zich even bijgetrokken heeft ofzo..

Deel Deze Pagina