mag ik ff klagen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bijoux, 8 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    na 19 rondes , 2 jaar verdriet en 4 miskramen zijn we eindelijk zwanger!!

maar ik trek het effe niet meer.
    alles doet pijn.
    ik houd vocht vast , mijn buik is zo groot dat ik mn eigen schoenen niet meer aankan doen.
    en ene stukje wandelen is een enorme opgave.. het lukt gewoon niet...

dit kindje is zo enorm gewenst , maar pfoe ik zit er ff doorheen :(

2. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Helemaal begrijpelijk :) Ook ik vind mijn zwangerschap niet het ultieme geluk en ben er aardig klaar mee. Maar ik ben ook een van de mensen die zwangerschap een middel vindt, en niet al een doel op zich. Het doel is zometeen om mijn mooie meisje bij mij te hebben :)

Probeer rustig aan te doen voor zover dat kan, is goed voor jou en je baby.

3. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    jij zegt het precies zoals ik voel

mensen zeggen : maar jij wilde zwanger worden.
    en snappen dan niet dat ik antwoord met : nee ik wilde nog een kindje.....dat gaat helaas alleen via een zwangerschap...

4. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    Ik heb het ook zo stilletjes aan gehad ermee!
    Ik heb twee super zwangerschappen gehad, maar deze... pfffff
    Ben elke dag doodop, overal pijn, kan ook zo weinig nog zelf, gewoon een prulletje van de grond oprapen is al een opgave!!
    Dus ik ga ook wel blij zijn als die kleine frummel er is! :)

5. Melief

Melief Niet meer actief

Heel herkenbaar (zie onderschrift) ik zit erg met mezelf in de knoop omdat ik van mezelf niet mag klagen omdat ik het zo graag wilde, maar het is zo heftig... Ben tot week 18 misselijk geweest, toen zwangerschapsdiabetes en nu dusdanig erge bekken instabiliteit dat ik volledig bedrust heb gekregen :(

6. minimoon

minimoon Niet meer actief

Ook ik zie het af en toe niet meer zitten. Deze zwangerschap is veel zwaarder dan de vorige, en het duurde lang voordat het er van kwam (niet zo lang als bij jou, maar 2 jr). Ik 'hoef' nog maar 9 weken, maar zou eigenlijk vandaag al willen 'stoppen' met zwanger zijn. ook ik zie het meer als middel, en houdt mezelf voor 'het is maar 9 maanden van mijn leven in totaal en dan heb je ook wat'.

7. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geniet van je zwangerschap zeggen ze altijd, maarja dat gaat inderdaad niet voor iedereen op. jammer dat mensen dan zeggen had je maar niet zwanger moeten worden. Precies wat je zegt voor een kindje zul je wel de zwangerschap door moeten. Maar goed, ik hoop dat je je gauw beter voelt en dat de tijd maar snel mag gaan. En hier lekker klagen maar!

8. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    fijn , dat ik niet de enige ben.....

het voelt zo lullig om te klagen , maar ook ik heb het medische traject achter de rug dus weet hoe zwaar het is..

maar pffff mijn lijf is dr nu ook al klaar mee.
    en we moeten nog 10-13 weken

9. Lellebel35

Lellebel35 Niet meer actief

Hier nog 1 hoor!

Klaagklaag ;)

10. kniks

kniks Actief lid

6 jan 2013
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een klager hoor. Ik vind vanaf het begin het al geen hol aan. Eerst steeds bloedingen en angsten of het allemaal goed Zou gaan, vanaf week 7 tot ruim 16 weken alleen maar lopen overgeven en doodmoe. Meerdere keren tegen opname voor uitdroging aangehangen. Nu heb ik steeds erge onverklaarbare krampen en zware obstipatie met continue maagzuur.

Nee, die roze wolk heb ik ook niet.

Neemt niet weg dat ik niet wachten tot ukkie er is en ik soms huilend blij ben dat wij een kindje krijgen, maar dat zwanger zijn, 1 keer nooit weer.

11. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Ha, hier meldt zich nog een klager :) Ik heb twee miskramen hiervoor gehad, dus het kindje is enorm gewenst. Maar ik ben tot 20 weken dag en nacht kotsmisselijk geweest, en heb al sinds mijn tweede miskraam voortdurend een vieze smaak en prikkelend gevoel in mijn mond. Ik heb misschien 2 of 3 redelijk goede weken gehad, dat was het. Ik slaap slecht en pieker me suf over de bevalling. Als mensen tegen me zeggen: lekker genieten he, dan kan ik ze wel slaan...Ik wil heel graag mijn kind maar die zwangerschap, nee, ik vind er niet veel aan..

12. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Mijn eerste zwangerschap was perfect! Kreeg pas met 5 maanden een buikje en heb alleen wat maagzuur en de bandenpijn was wel heftig voor een week (paargereden en thai boksen) want mijn buikspieren waren te hard haha!
    Nu 3,5 jaar verder en 7 weken van de 2de, ben wel misselijker en last van me borsten maar nog meer niet
    Ik ben ook als de dood om dik te worden :( dat had ik bij de eerste niet maar was niet meer in topvorm dat ik weer zwanger werd, ik ben nog steeds dun en weeg 51 maar het idee dat mijn huid losser is vind ik vreselijk!
    Maja ik let gewoon op vettig eten zoals boter en mayo want wat er niet op gaat hoeft er ook niet af en lekker fruit, groente en veel water drinken.
    :)

Deel Deze Pagina