Wel of niet zwanger?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Anniem, 15 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anniem

Anniem Lid

15 jun 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal ,

Ik heb een paar weken geleden 10 dagen antibiotica geslikt.
    Heb vorige week zaterdags nacht seks gehad dat was na 4 dagen van stoppen met antibiotica.(tijden ongesteldheid die anders was dan anders) Ben wel aan de pil maar het condoom was geknapt.
    Heb toen binnen 33 uur de MAP gehaald. 2 dagen daarna misselijk geworden dus niet meteen. En last gehad van iets rozig slijm. Ben afgelopen vrijdag naar de dokter gegaan en die stuurde mij door naar het ziekenhuis omdat ik ook al tijd last had van mijn buik. Hij dacht misschien aan blinde darm ontsteking.
    Later bleek dat mijn hele darmen vol met ontlasting zat en heb klysma gekregen en drankjes. Ze hebben bloed geprikt en urine test en bleek niet zwanger. Maar naar 5 dagen kun je dat toch nog niet zien? Nu week naar de MAP nog steeds misselijk. Gisteren naar dokter geweest en mijn darmen bleken niet meer vol te zitten.
    Zou het kunnen zijn dat ik dan toch zwanger ben?

2. Anniem

Anniem Lid

15 jun 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb nu ook last van oranje/roze afscheiding is dit normaal 9 dagen de MAP? Of is dit teken van innesteling?

3. Anniem

Anniem Lid

15 jun 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu een paar dagen verder krijg ik nog andere klachten erbij.

steken aan zijkant borst
    steken in de lies
    steken in de zij
    misselijk
    duizelig

Weet echt niet meer wat te doen.
    Wil morgen weer een test doen is het dan betrouwbaar is 2 weken en 2 dagen na gemeenschap?
    Als ik niet zwanger blijk te zijn weet ik het ook niet meer.
    Want heb allemaal van die vreemde klachten die paar dagen naar de morningpil zijn begonnen

4. jbl

jbl Lid

5 mei 2008
    51
    0
    0
    testen in het enige wat je kan doen deze klachten kan je ook krijgen als je ongesteld moet worden

5. Anniem

Anniem Lid

15 jun 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben net ongesteld geweest moet over 2 weken weer ongesteld worden. Vind wel vreemd steeds meer klachten erbij. Af en toe ook last van de ribben. Maar lijkt mij sterk toch dat ik zwanger ben? En dan al symptonen merk zo snel?

6. jbl

jbl Lid

5 mei 2008
    51
    0
    0
    ik hoop voor je dat je dat je zwanger bent laat je het weten

7. Anniem

Anniem Lid

15 jun 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoop het aan de ene kant ook wel.Maar aan de andere kant heb nog niet zo lang een relatie met mijn vriend. Het is iig niet gepland maar natuurlijk wel welkom.

Vandaag hele erg pijn in me maag gehad. Lijken wel galsteen aanvallen maar dat kan haast niet want mijn galblaas is in 2007 verwijdert.
    Ook heb ik hoofdpijn,last van rug,steken in borst en ribben. En last van mijn buik net boven de liezen.

8. Anniem

Anniem Lid

15 jun 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb bloed laten prikken op hcg.En vanmiddag de uitslag gekregen.
    Ben niet zwanger volgens de uitslag.
    Is het hcg binnen 3 weken zichtbaar in het bloed?
    Omdat iedereen altijd zegt dat je moet wachten met testen tot je ongesteld word.

Voel me wel echt zwanger maar me lichaam zou me wel voor de gek houden door die morning afterpil maar de dokter zegt dat de klachten dan al lang weg moeten zijn.

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Zelfs als je een late innesteling hebt, zou het wel aantoonbaar moeten zijn in het bloed...

De laatste manier om 100% zekerheid te hebben is een inwendige echo... Heb ik ook wel eens gehad toen ik nog aan de pil was (en nog niet zwanger dus)....

Succes meid!

10. Anniem

Anniem Lid

15 jun 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    #10 Anniem, 23 jun 2011
    Laatst bewerkt: 23 jun 2011
    Ik zou de bloedtest maar moeten geloven.Maar blijf het raar vinden. Dat gevoel onder in mijn buik en liezen.
    Moet over paar weken ook naar een gynaecoloog

11. Anniem

Anniem Lid

15 jun 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben weer bij dokter geweest afgelopen weekend weer aanvallen gehad.
    De dokter zegt dat die pijn van onderbuik en liezen niet met de andere klachten in verband staat. Hij heeft me wel weer laten prikken op hcg. Weet je misschien waarom hij dit doet? Kan hij daarmee ook ontstekingen van baarmoeder ofzo zien?
    Want zwangerschapstest had hij al gedaan.

12. Anniem

Anniem Lid

15 jun 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet eigenlijk morgen ongesteld worden soms word ik het al op donderdag. Maar heb nu dus sinds gisteren heel iets bloedverlies.
    Ik verlies heel iets oranje/roze bloed en soms wat donkerbloed erbij.
    Vorige maand ben ik ook niet erg ongesteld als anders geweest maar nu is het wel echt minimaal. Wat kan dit betekenen? Heb afgelopen week nog op hcg bloedgeprikt maar niet zwanger.
    Maar vind dit wel raar.

13. Anniem

Anniem Lid

15 jun 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helemaal niemand die weet wat dit kan zijn :)

14. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik denk dat je lijf gewoon helemaal van slag is door de AB en de MAP en dat je het gewoon even de tijd moet geven.

15. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.231
    6.092
    113
    De MAP is een sloot hormonen waar je helemaal eng van wordt, dus daar kan je lijf best een tijd van slag van zijn.
    Ik zou je menstruatie gewoon afwachten en uiteraard tot die tijd weer veilig vrijen ;)

16. Anniem

Anniem Lid

15 jun 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds vandaag bloed ik wat meer. Soms heel erg licht rood bijna tegen oranje/bruin aan. En ook bijna donker rood dat bijna tegen zwart aanzit.

17. Anniem

Anniem Lid

15 jun 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb alleen vrijdag en zaterdag iets meer bloed verloren. Het is gisteren alweer opgehouden. Is dit normaal naar het nemen van de MAP? Sorry maar word hier zo onzeker van

Deel Deze Pagina