In januari gaan we de slaapkamer van onze dochter onder handen nemen. Nu heb ik een idee voor een leuk bed in mijn hoofd, namelijk een model vergelijkbaar met deze SUNDVIK Bedframe met lattenbodem - IKEA maar dan in het formaat van een 1persoonsbed en in een vrolijke kleur, geel of groen ofzo. Helaas kan ik het tot nu nergens vinden. Iemand die misschien weet waar ik zo'n bed kan vinden en/of zin heeft om mee te zoeken?
⥠Bed 1-persoonsbed Eenpersoonsbed Steigerhout Sloophout Vuren - Kinderkamer | Bedden - Marktplaats.nl
Zo'n rand is best vervelend. Kun je ook niet gezellig op de rang van het bed gaan zitten voor een verhaaltje of zo. Onze zoon kreeg toen hij 2,5 was een kajuitbed, zonder opstaande rand. Kan prima. Eerste week 2x uitgevallen (op kussens/matras) en daarna niet meer. Kijk anders eens hier: LIFETIME Kidsrooms naar de basisbedden en neem er een leuke front bij.
@ Mommy1983: Ja, zelf verven zou eventueel ook kunnen, maar eerlijk gezegd ben ik daar een beetje te lui voor . @ LadyXochi: Hm, daar zeg je wat inderdaad. Had ik niet bij stilgestaan. Dank. De bedden van je link is niet helemaal wat ik zoek. Iets te strak naar mijn smaak.