Gezocht: Vrolijk gekleurd bed

Discussie in 'De lounge' gestart door Amethist, 13 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

In januari gaan we de slaapkamer van onze dochter onder handen nemen. Nu heb ik een idee voor een leuk bed in mijn hoofd, namelijk een model vergelijkbaar met deze

SUNDVIK Bedframe met lattenbodem - IKEA

maar dan in het formaat van een 1persoonsbed en in een vrolijke kleur, geel of groen ofzo. Helaas kan ik het tot nu nergens vinden.

Iemand die misschien weet waar ik zo'n bed kan vinden en/of zin heeft om mee te zoeken?

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    kun je niet z,n bed(dan groter) zelf schilderen?

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Zo'n rand is best vervelend. Kun je ook niet gezellig op de rang van het bed gaan zitten voor een verhaaltje of zo. Onze zoon kreeg toen hij 2,5 was een kajuitbed, zonder opstaande rand. Kan prima. Eerste week 2x uitgevallen (op kussens/matras) en daarna niet meer.

Kijk anders eens hier: LIFETIME Kidsrooms naar de basisbedden en neem er een leuke front bij.

4. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Mommy1983: Ja, zelf verven zou eventueel ook kunnen, maar eerlijk gezegd ben ik daar een beetje te lui voor ;).

@ LadyXochi: Hm, daar zeg je wat inderdaad. Had ik niet bij stilgestaan. Dank.
    De bedden van je link is niet helemaal wat ik zoek. Iets te strak naar mijn smaak.

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Bopita heeft van die bedden in allerlei kleurtjes.

Deel Deze Pagina