oeps!!! bolletje doorgeslikt!

Discussie in 'De lounge' gestart door anniek, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMarleen

MamaMarleen Actief lid

15 mei 2006
    228
    0
    0
    leidster op 'n kdv!
    Noord brabant
    hihi, da's idd ff schrikken zeg!!
    ik heb er nog nooit een ingeslikt gelukkig, maar heb wel 'ns gehad dat ik 'm ineens los in m'n mond voelde! net op tijd dus...
    ik heb altijd 'n ijzeren (met steentje) in, hou niet zo van die plastic bolletjes.

Enne... ik denk dat je 'm idd gewoon uitpoept! Haha!

2. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    :D

kan ik jullie gelijk vragen:
    hoe zit t met t beschadigen van je tanden met n tongpiercing?
    Ik wilde er altijd 1, maar dat tanden-verhaal zit me niet lekker. Heb n mooi gebitje, maar niet zo stevig.

En nog n vraag: doet t pijn?

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Of het pijn doet???
    Ach ik vind het hetzelfde gevoel als bloedprikken...
    Maar ik moet wel zeggen toen ik me tongpiercing voor de tweede keer liet zetten deed het meer pijn dan bij de eerste keer. De eerste is dichtgegroeid omdat ik geopereerd moest worden {had toen nog geen plastic} en me piercing eruit moest!!!
    ik vond persoonlijk me navelpiercing meer pijn doen....

wat betrefd het beschadigen van je tanden.... Tja ik heb er nog geen last van. Je moet niet te erg met je piercing spelen as belangrijk verder is een plastic bolletje miner schadelijk an een ijzer...
    Maar eerlijk gezegd heb ik nog geen verschil gezien of gemerkt ook niet van me tandarts....

4. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik vond destijds een navelpiercing dan weer beter te pruimen dan gaatjes in je oren schieten, hihi.

5. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    bij mij deed navel meer pijn dan mn tong... heb er ook maar 2 dagen last van gehad..!!!

6. MamaMarleen

MamaMarleen Actief lid

15 mei 2006
    228
    0
    0
    leidster op 'n kdv!
    Noord brabant
    Minni; ik vind 'n navelpiercing zetten idd ook veel pijnlijker als 'n tongpiercing!! Kon niet geloven dat een tongpiercing zetten niet pijnlijk zou zijn... maar 't doet dus idd niet pijn!! Ik voelde maar 1 keer 'n prikje en voor de rest totaal geen pijn.
    Het is alleen gek als ze die lange naald door je tong halen, haha!
    M'n navelpiercing zetten deed echt 10 seconden flink pijn, maar was daarna ook over.

Ik heb na 6 weken 'n x mijn tongpiercing eruit gehaald omdat ik nr de tandarts moest en geen gezeik wilde... tja dat had ik dus NIET moeten doen! Omdat 't nog maar zo kort geleden was, was ie in dat half uurtje dus weer dichtgegroeid... oef.
    Meteen doorgereden naar de piercer en hij heeft 't gaatje groter gemaakt met 'n soort priem.
    Hij duwde dus die "priem" erin en duwde 'm steeds verder naar beneden, zodat 't gaatje ook weer groter werd... nou ik kan je vertellen; DAT DOET DUS ECHT PIJN!!
    Dat was ech geen lolletje, heb 'm er ook nooit meer uitgehaald voor wat dan ook! (ja, om 'm zuiver te maken of 'n andere in te doen.)

Ik heb 'n ijzeren in, al vanaf 't begin. (met 'n steentje in het bovenste bolletje.)
    Als je de goeie lengte van 't staafje neemt, komt ie helemaal niet tegen je tanden aan. (als je er niet mee speelt idd!)
    Mijn tanden lijden er dus nix van, al zegt m'n tandarts dat 't echt niet goed is! (ja, tuurlijk zeggen ze dat...)

Dus Minni; als je durft; gewoon doen!! Ik kon ook niet geloven dat 't geen pijn doet, maar 't hoeft dus echt geen pijn te doen.
    Als je naar 'n goeie piercer gaat, kijkt hij eerst heel goed met 'n zaklampje of 't wel bij je kan. Sommigen hebben namelijk 'n ader door 't midden van je tong lopen, of je tongriempje is te lang.
    Maar een goeie piercer ziet dat meteen!
    Enne; als je niet durft; ik wil best met je meegaan hoor!

7. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    maar na het zetten doet het toch juist pijn?
    Bij sommigen zwellen de tong toch op en kan je heel lang niks eten.

En het elke dag spoelen met mondwater schijnt toch ook best te prikken?

Navelpiercing vond ik juist helemaal geen pijn doen!

8. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    das ook weer per persoon verschillend, ik kon dag 1 al gewoon eten.. moest wel voorzichitg doen, 't was natuurlijk wel gevoelig... dag twee ging het alweer, en dag 3 merkte ik er eignelijk niks meer van

mijn vriendin heeft 2 weken bijna niet kunnen eten.. dus ik denk dat het voor ieder anders is, of ieder beleeft de pijn anders...

9. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Dat valt idd zeker op. Had niet verwacht dat er hier zoveel "aanstaande" mama's en mama's zaten met een tongpiercing! Wel grappig!

Ik heb een hele week een dikke tong gehad maar daarintegen me zus waarmee ik hem samen had gezet kon dezelfde avond al gebak, frikandellen en alles eten! En ik had zo'n hongerrrrr :(

10. Cinderella

Cinderella Bekend lid

20 mrt 2006
    752
    0
    0
    voed.ass.
    Breda
    Bij mij deed het zetten geen pijn, zou het zo nog een keer laten doen!

Ook van mijn tanden heb ik geen last, en ik heb de tandarts er ook nog nooit over gehoord!

11. MamaMarleen

MamaMarleen Actief lid

15 mei 2006
    228
    0
    0
    leidster op 'n kdv!
    Noord brabant
    Pientje; idd kan je tong flink opzwellen, daarom krijg je als eerste staafje een vrij lang staafje in. Als je tong dan flink zwelt, knelt ie niet en zit 't dus gewoon fijn.
    Mijn tong zwol ook flink op, maar heb gewoon kunnen eten. Had op aanraden van 'n vriendin maar vloeibaar eten in huis gehaald (drinkontbijt etc) maar niet nodig gehad.
    Ik heb er daarna ook geen pijn van gehad, alleen de eerste dag 'n raar gevoel door de zwelling.
    Heb 'm inmiddels alweer ruim 2 jaar!

12. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik heb de eerste avond al aan speklappen zitten kluiven....
    en midden in de winter ijsjes eten! hahahahaha

13. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    hmm mjammie! Weer n reden voor...

Deel Deze Pagina