u vroeg om kutcakes?! hihihi (ik heb ze niet gemaakt hoor, een oud collega van mij had op deze foto gereageerd op facebook) Bekijk bijlage 220167
LOL van de week stuurde mijn partner de link ook al ... die gaan we ooit maken ... al zijn dat dan geen echt Kcakes ... maar leuk zijn ze zeker.
Ik zit even mee te lezen, bij mij mislukken ze ook altijd, namelijk. En dan zie je die foto..jakkes! Vooral die bruine in het midden met een wit kwakje erop.... Wel weer een nieuw recept geleerd haha
hahahahahahahaha sorry moest er wel om lachen ze zien er tja beroerd uit ben bang dat je ze niet meer kan redden
Ik gebruik altijd de cupcake mix van funcakes.. Nog nooit problemen mee gehad! Ze worden mooi goudbruin, mooi bol (al is dat niet echt de bedoeling bij cupcakes Gewoon even een zware snijplank er op zetten!) Maar inderdaad, je moet zo'n 4 minuten op de laagste sneltijd alles goed vermengen.. Geen hoge snelheid!!! En als alles goed vermengd is, gewoon stoppen met mix'en. Ze moeten juist compact zijn.