Oeps! Ik had zaterdag mijn banner aangepast omdat ik op dag 29 van mijn cyclus een beetje rozig bloed verloren ben in de namiddag. Dus ik denk: Ik heb mijn maandstonden, helaas! Maar het is bij dit ietsie pietsie bloedverlies gebleven. Vandaag dag 31 van mijn cyclus en geen maandstonden te bespeuren. Wel een tamelijk plakkerig slijmverlies dat meer wat weg geeft van geel snot! (sorry voor details) Sinds vorige woensdag ben ik wel misselijk in de ochtend en zaterdagochtend heb ik overgegeven. Geen idee dus! Iemand raad? Liefs Winter
Hier een gouden tip: rapapa... rapapa... rapapa... (even de spannig opbouwen) TESTEN! Spannend meid,liefs irisje
piep, goh ik durf nog niet eerlijk gezegd! Vorige maand was mijn cyclus 31 dagen maar ik heb al maanden gehad van 33. Dus ben ik waarschijnlijk nog niet overtijd! en je mag niet te veel gedronken hebben zeker voor zo'n test? liefs Winter
hee winter, ik heb hetzelfde meegemaakt, ook maar 1 dag heel licht bloedverlies, echt te weinig om het te benoemen als ongi. Ik had dit alleen pas toen ik al over tijd was, dus een ander geval. In mijn geval ben ik 4 weken na dit bloedverlies pas weer ongi geworden. gertie
zal vanavond na het werk es een testje doen. En zorgen dat ik niet te veel gedronken heb! Ik hou jullie op de hoogte Liefs Winter
je kan beter met ochtendurine testen dan heb je meer kans maar ik snap wel dat je het zo snel mogelijk wilt weten zou ook niet kunnen wachten
Hai Winter, Ik zit een beetje in het zelfde schuitje. Beetje rose verloren, veel te vroeg voor ongesteldheid en toen een dag niets en daarna weer een beetje rose en nu weer helemaal niets gewoon (mooi) wit. Kan je wat rose verliezen en toch zwanger zijn? Zo te zien aan je reacties lijken de meiden wel allemaal heel positief te denken. Ik hoop dat ze gelijk hebben voor jou en mij natuurlijk. Hopen dat het 'schoon' blijft en dat je een mooie positieve test snel in je handen hebt. Liefs, Gaby
piep dag meiden! Ik heb nog niet durven testen, erg he Ik heb toch nog een piepklein vraagje mss een beetje gênant mss. hoe zien je tepels eruit als je zwanger bent? van mij neigt het naar de bruine kleur en de rand rond de tepel is supergroot op dit moment! Ik hou jullie op de hoogte hoor! Liefs Winter
Hoi hoi, Je houdt het wel spannend hoor ! Ik ben nog niet zwanger geweest dus heb geen idee hoe je tepels er dan uitzien maar wie weet wel zoals jij omschrijft. Liefs, Bibu !
Als we een kwartetspel van symptomen zouden maken, heb jij volgens mij 'kwartet'...! Hé, ja, hoe zou dat eruit zien? Of een bingo? 'en het volgende symptoom is.....(rapapaaah)...Blauwe adertjes!' en dan heel veel posts tegelijk met 'BINGO!'... (sorry, levendige fantasie...)