Uhmmm nee want die heb ik niet eens, helaas.....Snap je nu waarom ik kind wil? Legaal excuus om zo Xbox of Wii te kopen voor de kleine... Eerlijk: Ben eigenlijk erg benieuwd wat me te wachten staat mochten we het geluk van zwangerschap hebben! manneke di Heidiii
Piep! dag meiden Heb een testje gedaan.... Negatief! Waarschijnlijk te vroeg getest (heb cyclus tussen 28-33 dagen) vandaag dag 32! Of het is helemaal niets, waarschijnlijk zal het dat wel zijn. In elk geval ik heb nieuwe ovulatietesten besteld, hopelijk is er vlug duidelijkheid anders word ik zot ! Liefs Winter
hey, dat is leuk een keer een mannetje op het forum. mijn mannetje wil er niks van weten. ik doe het ook bijna altijd als hij niet thuis hij vindt het onzin. maar ik heb al veel met de dames kunnen delen, eerst toen ik nog niet zwanger was, toen ik zwanger was en nu is het ook fijn om eens advies aan de andere te vragen over voeding slaapjes enz. succes met zwanger worden. belangrijk is hou de humor er in
Jammer meid, we hadden goede hoop. Zolang de duiveltjes er niet zijn zou het nog kunnen. Succes met wachten nog even. Liefs, Bibu !
zolang er geen nare duivels zijn kan het allemaal nog he over een paar dagen weer een testje wagen en dan met beter nieuws komen he duimen draaien hier
Voor t menneke van heid... http://vaderschap.org/cgi-bin/yawps/index.cgi Is net zoiets als hier, alleen dan voor as pappa's of wannebe pappa's. Wil je wel ffkes waarschuwen dat t lang niet zo druk en gezellie is als hier! Kan ook niet he! ;wink: Winter...hmz jammer meiske!
@Winter: moeilijk hé? Tussen hoop en vrees... Wij hopen en vrezen voor jou (en alle anderen) mee... Hier gewoon ik (V) weer... Bedankt voor de link. Wel leuk, maar inderdaad lang niet zo gezellig als hier... Hij heeft wel meteen account aangemaakt! Even eerlijk hè: zijn er ook meiden die het misschien niet zo op prijs stellen dat mijn ventje mee wil doen? Ik kan me aan de andere kant ook best voorstellen dat het 'dames onder ons'-gevoel hierdoor voor sommigen een beetje aangetast wordt. (Ik las net zijn post onder randjesfietsen, en kreeg een beetje het gevoel dat nu niemand meer durft te posten... of is het toeval?) Kijk, aan de andere kant: iedereen kan natuurlijk wel nagaan dat er onder 'gast' honderden mensen, mannen, vrouwen, kinderen, maanmannetjes en wat al niet meer meelezen, maar toch... ?
Meestal lees ik alleen (nog) mee maar ik vind het juist hartstikke interessant om van een man te horen wat er in hem omgaat dit onderwerp aangaande, dus vooral blijven doen hoor!
Jazeker en of ik dat snap! Mijn man is net zo, nu kan die zich helemaal lam gaan kopen in robotjes en lego voor de baby..... jaja... voor de baby! Playstation heeft ie gelukkig wel en Wii heb ik hem nog niet over gehoord. Wel over voetballen in de straat enzo terwijl we nog niet eens weten of er een piemeltje aanzit of niet hahaha! o en ps, ik las een berichtje van vrouwtje Heidiii, ze vroeg of wij er moeite mee hadden ivm vrouwengevoel enzo, maar ik heb daar geen moeite mee hoor, je bent van harte welkom!
Mannetje hier, jep teveel tijd voor internet, met griep thuis blerggg. Piemeltje of niet dacht dat damesvoetbal ook aardig aan het opkomen was.. Leuk die beurse enkeltjes en scheenbenen tijdens het stappen maarja das wat anders. Moet straks boodschappen doen en haal gelijk een playstation, verwijs Heidiii naar jou door ivm toestemming voor aanschaf... hehehe verdorie, dit kan verkeerd uitgelegd worden! Heb daar toch geen toestemming voor nodig. Las net in ander gedeelte iets over chatoptie. Idd MSN. Maak een map aan met betrekking tot deze site en nodig de mensen uit via een persoonlijk bericht die je erin wilt hebben. Let wel: gevolg is dat er hier minders berichten gaan komen omdat men op msn zit te kleppen. zou jammer zijn want haal, voor mij en Heidi, hier genoeg nuttige informatie vandaan. Zonde als dat niet meer gedeeld wordt. groetjes manlief
Mensen ik lees effe met jullie mee.... Het lijkt net een soap hier. Echt spannend! Winter ik vindt ook dat je de hoop niet mag opgeven want je symptomen wijzen op een ZWANGERSCHAP. Ik wil het niet te hard roepen. Ik hoop voor je dat het is gelukt. Duim, duim. Groetjes melis
o jee o jee! Krijg ik weer de schuld! Ik verheug me nou al even een jaar of tww: Mam, pappa laat mij niet met de hijskraan spelen! Hoewel, misschien is het tegen die tijd ook wel een Wii ... Beterschap mannetje Heidiii, je kunt nu met deze storm beter lekker onder de wol liggen als op het werk!
tenks Boeey, lig ook lekker plat op bank en het gaan kopen van Wii of PS2 lonkt toch best wel.. Owja Hijskraan niet kopen wel Wii of PS2 want dat kan je met meerderen tegelijk spelen! Goed voor familiebanden.... hehehe begin de smoesjes nu al klaar te hebben... Ik verheug me er ook op om na uitslag te hebben wat het wordt lekker te gaan shoppen. Als wij het geluk hebben zwanger te raken zal ik waarschijnlijk helemaal doorslaan en spaargeld aan kidstuff uitgeven. Maarja tis je kind hé (god die smoes werkt ook al zonder dat je pa bent, ik ga vast in vooruit inkopen denk ik) mannetje van Heidiii
Je moet natuurlijk wel zorgen dat je al goed geoefend bent met ps2 voordat de kleine er is .... dus nu aanschaffen kun je dan wel weer verantwoorden naar vrouwtje Heidiii! Of begeef ik mij nu op glad sterren dansen op het ijs?
Die reclame van die man die een dochter krijgt i.p.v. een zoon, en dan sipjes thee drinkt uit speelgoedkopjes en de my little pony haartjes kamt... Geweldig! Ik zal 'm opnemen voor mijn mannetje, hehheh....
hoi heb dat ook gehad.verleden week beetje bloed verloren en weinig nu al van dinsdag misselijk en draaierig,zwarte vlekkjes voor ogen zien,normaal vandaag dag maar voel mij kiplekker heb energie over.morgen naar dokter,ben benieuwd maar hoop niet te veel groetjes