1 jaar later nog blubber...

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Kikkert, 10 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hallo dames,

sinds de zwangerschap heb ik echt een blubber buik over gehouden, ik zit wel op het gewicht voor de zwangerschap maar die buik :( die wil maar niet weg gaan. oke ik sport dan wel niet, heb ik echt nu geen tijd voor ik volg een fulltime opleiding en heb daarnaast nog huiswerk, en mijn gezin & huishouden. ik let op mijn eten enz....ik val overal af behalve die buik. ik word hierdoor best onzeker merk ik en mijn man die heeft soms van die ontaktische opmerkingen zoals het hangt er weer lekker bij he tsja wat moet je daar nu weer mee???? hij bedoelt dat als een grapje maar echt leuk is het niet
    zijn er meer meiden die met dit probleem zitten?

liefs kikkert

2. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    ja, hier net echt veel blubber maar wel dat mijn buikje een beetje over mijn broek hangt, baal er ook van, vooral als ik een leuke heupbroek aan heb en ik ga zitten.... pffffff....
    er valt denk ik niet veel aan te doen. Ik was na mijn eerste zwangerschap (dochter is nu 3,5) al na een maand of 4 weer lichter als voor de bevalling maar mijn figuur is nooit meer hetzelfde geworden. Nu na de tweede bevalling zit ik er nog 2 kilo boven en idd die buik is nog een beetje erger geworden.... helaas.....

3. JasmijnBE

JasmijnBE Lid

10 apr 2009
    24
    0
    0
    Ik heb ook zo een ontzettende opgezette buik er aan over gehouden.
    Ik ben bij beide zwangerschappen vele kg's teveel aangekomen ( uuh 30 ofzo :oops: ) en daar zitten er nog veel kg's van aan me buik.
    Ik zou moeten sporten maar ik heb gewoon geen puf.
    Ben al blij als ik me huishouden kan doen :rolleyes:

4. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Hoi,
    Bijna 2 jaar later en hier nog steeds een buik! Ik zit weer onder het gewicht van voor mijn zwangerschap. Het lijkt overal af gegaan te zijn behalve bij mijn buik.Misschien 's moet ik 's avonds maar wat buikspieroefeningen doen.
    Danielle

5. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Nou ik had voordat ik dit topic las nog hoop dat ik over een jaar er weer helemaal top eruit zag.......:(

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @sunnyday ieder mens is anders dus ook ieder lijf ;) het is niet zo tot de vellen op de grond hangen hoor :) maar mijn buik is veel minder strak als voor de zwangerschap eerst had ik bijna geen buikje

7. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    :) er is dus nog hoop! :)

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hoop ja hoor maar ik heb hem opgegeven :)

9. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    :)

10. Nijntje77

Nijntje77 Lid

24 feb 2009
    20
    0
    0
    regio 040
    Onze dochter is 2.5 en voor die zwangerschap had ik een mooie buik.
    Na 23 kilo te zijn aangekomen toen en een mega buik, had ik daar ook een blubber buik aan over gehouden. Zelfs met sporten kreeg ik m niet weg, tis toch loshangend vel..

Nu ben ik 5 weken terug bevallen van een zoon, daarbij 16 kilo aangekomen en die zijn er bijna af, maar mijn figuur (rondom die buik/heupen) is ver te zoeken...

Ik ga straks weer de sportschool in, maar of die buik helemaal weg gaat? denk het niet!
    Mijn figuur is na die 2 zwangerschappen echt anders geworden, alsof mijn heupen veel breder zijn.. helaas!

Deel Deze Pagina