Hallo allemaal, Ik vond het toen een geweldig programma van de familie masche met hun 6 koters.. Weet iemand misschien of dit nog terug gaat komen? Of dat je het ergens in 't engels verder kan volgen? Ik kan het nergens vinden!
geen idee! vond het ook altijd leuk ff zitten zoeken op google maar kan er niets over vinden, wel dat ze een andere man heeft Jenny Masche of Raising Sextuplets marries boyfriend in secret ceremony | Mail Online
Ik wist niet dat ze uit elkaar waren... In de serie hadden ze wel vaak ruzie, maar het leek ook of ze erg van elkaar hielden. Een zesling opvoeden is natuurlijk ook niet niks.. ik denk dat je je dan ook sneller aan elkaar gaat ergeren. Toch best jammer, ze hebben zoveel samen meegemaakt en dan toch uit elkaar
Tja. Ik hoop dat ze dan meer geluk heeft met dr nieuwe vlam. Scheiden met 6 kids....pfff....ik moet er niet aan denken. @adi veel mensen scheiden zooo snel. Met 6 kids vind ik het nogal wat om te gaan scheiden. En dan toch zo snel weer een nieuwe kerel. Toch knap, het lijkt mij dat je 's avonds uitgeteld op de bank ligt....
Zal me niks verbazen, dat hij zijn kinderen niet mag zien, omdat hij gewelddadig is. Hij heeft ook in de gevangenis gezeten.
Ja, dus ik denk niet dat ze zoooo snel gescheiden is het is goed dat ze gescheiden is, als ze mishandeld werd.