Vrienden van Amstel Live

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by pinguin72, Jan 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Is er al iemand geweest? En hoe was het?
    Manlief heeft via zijn werk een paar kaarten gekregen dus wij gaan woensdag!
    Eigenlijk is het helemaal niet zo ons ding maar ben wel benieuwd!:D

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik ben een aantal jaren geleden geweest. Ik had ook gratis kaartjes en als ik ze nu weer gratis zou krijgen, zou ik niet gaan. Wat een verschrikkelijke afknapper was dat. Er was totaal geen sfeer, er werd alleen veel bier gedronken, niemand die mee danste op de nummers. Nee voor mij nooit meer.

Maar er zijn natuurlijk ook mensen die ieder jaar weer gaan. Hopelijk treffen jullie een betere avond dan wij toen. Veel plezier.

3. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik ben vorig jaar geweest. Het is ook niet helemaal mijn ding, maar er zitten toch wel artiesten bij waar je wat meer mee hebt waardoor het (misschien) wel heel erg leuk is

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Lijkt me superleuk! Veel plezier!

5. xd24

xd24 VIP lid

Feb 27, 2010
    6,406
    0
    36
    Brabant!
    Ja 1x geweest, was echt super leuk en gezellig! En je kunt wel zeggen er werd niet gedanst. Je kunt er zelf toch een feestje van maken, doet de rest vanzelf mee (was overigens niet het geval toen wij er waren, 1 groot feest!)

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Wij zijn er 6 jaar geleden geweest en vonden het geweldig. Maar we kwamen ook niet voor een feestje, maar voor de verschillende artiesten. Het jaar erna wilden we ook gaan en we hadden al kaarten, beter dan die van het jaar ervoor, maar toen bleek ik zwanger te zijn en zouden we moeten gaan als de kleine net geboren was en dat zag ik niet zitten. En nu vergeet ik het elk jaar en ben ik telkens net te laat voor kaarten...

7. glimworm

glimworm Niet meer actief

het is idd wel tricky, toen de reeks van vorig jaar afgelopen was ben ik gaan kijken voor kaarten van dit jaar, de kaartverkoop was volgens mij ten tijde dat de concerten nog bezig waren al begonnen. Dan ben je met je hoofd nog helemaal niet met volgend jaar bezig lijkt me? maar toch, binnen no time uitverkocht.

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Ja dat kan wel kloppen. Wij hadden dus kaarten gekocht in 2007, voor januari 2008. Ik was toen nog niet zwanger, dus het moet ergens vóór april zijn geweest ;)

9. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Ik denk dat het wel goed gaat komen. We hebben VIP kaarten met diner/drank/vipterras/afterparty erbij dus we zullen er vast een feestje van maken.
    Heb er wel zin in eigenlijk!
    Thanks voor de info meiden!

10. San987

San987 Fanatiek lid

Oct 21, 2012
    1,516
    98
    48
    Ik ben er 2 jaar geweest en wij hebben er 2 jaar een feestje van gemaakt. Waren dan ook wel met een groep (man of 15).
    En ik vond het super leuk!!!

Helaas zijn wij nu bezig met zwanger worden, dus volgend jaar is geen optie voor ons...

11. Within

Within Niet meer actief

Ik ben er 3x geweest en vind het altijd een leuk feestje :D er zijn artiesten waar je wat meer mee hebt en waar je niks mee hebt. Maar leuk is het in mijn ogen altijd. Zou dit jaar ook dolgraag gaan maar helaas geen kaarten

12. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    oooooo ik wil ook!!!!

maar ja ben hoogzwanger dus dat is nu niet echt een optie.

Heel veeel plezier!
    gaat vast super gezellig worden!

13. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

Jul 20, 2012
    1,206
    0
    0
    Wij zijn de afgelopen jaren eigenlijk altijd geweest. Hadden ook voor dit jaar kaarten... maar ja met 36 weken zwanger leek het ons niet zo verstandig ;) dus kaarten weer verkocht.

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Hoezo geen optie? Je weet toch nog niet of je dan zwanger bent? Wij waren ook bezig met zwanger worden maar hadden gewoon kaarten gekocht. Die we voor een goed bedrag weer hebben verkocht aangezien ik 3 weken voor het concert uitgerekend was ;)

15. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Ik ga ook vanavond met het werk van mijn man. ben ook benieuwd. Ben wel helemaal van de artiesten die optreden, dus zie het wel zitten. Hebben zitplaatsen, gelukkig, dus heel veel swingen zal het niet worden. Geen probleem, geniet wel van alles om me heen.

TS, ook veel plezier!

16. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

Jun 23, 2012
    739
    1
    18
    mijn kleine lieve manneke
    zuid-holland
    Wij zijn afgelopen zaterdag geweest, was de derde keer dat ik ben geweest, voor ml de tweede keer en het was weer geweldig! Ik zou zeggen veel plezier!

17. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Jeetje wat een feestje was dat zeg!
    Ontzettend naar ons zin gehad.
    Was natuurlijk ook wel super dat we op het VIP terras stonden zo praktisch naast het podium.
    Zeker voor herhaling vatbaar!:D

Share This Page