Er staan weer bizarre namen tussen hoor! Princeisaiah?? eehhh wat? De 175 vreemdste kindernamen van 2012 | Vernoeming.nl
OMG! Ik begrijp niet dat de ambtenaar dit toelaat wanneer zo'n naam wordt aangegeven. Ik vind het serieus grenzen aan kindermishandeling...
Er zijn toch een hoop namen waarvan ik mij afvraag hoe je het uitspreekt. Wat ik ook vreemd vind bv, Qivánno-Lorenxio, wil je nou dat de a lang of kort wordt uitgesproken?
OMG!!! Ricardoboy!! Dat verzin je toch niet??? Zielig hoor!! Net zoals 3kwart van die namen... Vind echt dat sommigen te ver gaan om een zo origineel mogelijke naam te bedenken onder het mom van "niemand heeft zo'n naam" Nee, vind je het gek!!! Dan toch liever een naam uit de namen top 20
Haha die lange en moeilijke doen me allemaal zo denken aan dit filmpje, hilarisch: Top 60 Ghetto Black Names - YouTube
Ik snap van sommige namen echt niet dat het mag. Sneu voor de kindjes hoor.. Al moet ik om sommige namen wel lachen
Nou idd, wat voor ambtenaar ben je dan?? Succes was ook een naam, hoe verzin je het??En Chasttitty wtf?? Echt te sneu voor die kinderen. Wat voor ouder ben je dan zeg.. Harmony stond er ook tussen zag ik maar die vind ik zelf niet raar. Die naam wordt volgens mij in het buitenland wel vaker gegeven.
Ik vind succes toch wel heel erg om te heten. Bedoel geef je iemand een hand bijv kennismaking of solicitatie en dan zeg je succes? Denk dat je rare gezichten krijgt. Bliksem vind ik wel leuk bij een stoer ventje.