Wij willen graag naar het concert van Racoon in de Americahal in Apeldoorn. Nu zijn de officiële tickets via hun site uitverkocht. Op internet kom je nog wel site's tegen waar ze te koop zijn. Maar daar staat duidelijk bij dat het om doorverkoop gaat. De tickets zijn ook iets duurder. Maar koop je dan uiteindelijk wel de officiële tickets? Heeft iemand hier ervaring mee? kan ik dat gokken, of is het vragen om problemen..
Het kan zijn dat ze origineel zijn. Maar het kan ook zijn dat ze vervalst zijn. Ik heb ooit een x via zo'n site geld betaald voor een kaartje voor Defqon.. Geld weg en kaartje nooit gehad!! Ik koop dus niet meer via zulke sites.
Ik kan wel 2 e tickets van iemand overnemen (via marktplaats) ik heb zijn adres, had eerst gezegd ze op te willen halen, maar hij wil ze ook opsturen (of mailen) weet niet zo goed wat te doen. Ze zijn zelfs nog goedkoper als dat je ze officieel nieuw koopt maar hij gaf aan dat hij verhinderd is, en blij is als iemand anders er gelukkig mee kan maken... Weet niet zo goed