Oeps en toen was ie kapot.. Verzekering??

Discussie in 'De lounge' gestart door Amigo1985, 2 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ow ja er schiet me wat binnen volgens mij, weet het niet zeker! moetik ook eenmalig 80 og 90 euro betalen voor een nieuwe iPhone

2. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Ik verzeker nooit weer een telefoon en al helemaal niet bij Proassist. Stelletje oplichters! Ding ging kapot, na normaal gebruik en hij was nog maar 2 maand oud. Opgestuurd en na 4!! maand en 100 telefoontjes van mij naar Proassist pas bericht dat ie klaar was. Eigen risico moest ik betalen aangezien het niet binnen de garantie viel volgens hun. Het display was namelijk stuk, er zat een barst in. Nou die zat er niet in toen ik hem afgaf. Maar precies dezelfde verhallen staan op internet over Proassist....allemaal het display defect!
    Kijk dus heel goed uit!

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mijn vriend heeft zn telefoon al 2x laten repareren(beide kosten tegen de 150 euro) en heeft beide keren alleen het eigen risico hoeven te betalen...

4. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Jeetje meiden wat een reacties! Echt fijn..

Ik heb trouwens geen iphone maar een samsung (serie weet ik ff uit het hoofd niet) is met 8,1 megapixel dus een redelijk nieuw model..

Ik heb vanmiddag de kleine lettertjes eens doorgelezen en kan er nou niet direct uithalen of ie wel of niet voor dit soort dingen verzekerd is.. Ik ga zowiezo morgen dat nummer wat Krokus gaf even bellen, dat staat er wel duidelijk in vermeld, dat als er schade is, je dat nummer gelijk moet bellen, doe dit morgenvroeg meteen..

En mocht het nou niet vergoed worden, maar als ik de verhalen hier zo lees dan ga ik daar wel van uit, dan gooi ik het alsnog op de inboedelverzekering..

Afwachten tot morgen, ik houd jullie wel op de hoogte!

En nogmaals thanks voor de vele reacties!!

5. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Eigen risico van deze verzekering is 30 euro.. Staat er netjes in vermeld..

6. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Hallo meiden,

Ik heb vanmorgen netjes gebeld naar het nummer wat in de voorwaarden staat.. Het verhaal uitgelegd en ja hoor, het valt gewoon onder de verzekering.. Morgenvroeg tussen 8 en 12 wordt de telefoon aan huis opgehaald (vind ik echt heel netjes, servicegericht!) ik krijg dan een leentoestel en de mijne wordt dan gerepareerd.. Als ie klaar is krijg ik een telefoontje en komen ze hem weer thuis afleveren.. Ik heb verder geen kosten eraan, alleen mijn eigen risico van 30 euro.. Maar dat staat ook netjes omschreven in de voorwaarden..

Erg duidelijk en goed geregeld zover!

Ben blij dat mijn phoon gemaakt wordt!!

Deel Deze Pagina