Hoi meiden, ik ben weggegaan bij mijn vorige werkgever omdat ik het daar echt niet meer naar mijn zin had i.v.m. loon te laat storten en ruzie gehad met bazin(blijft vrijving) en ik een baan wilde waar ik op zondag en s'avonds thuis was. Mijn vorige baan was horeca. Nu werk ik sinds een weekje bij een slager, de eerste dagen bevielen goed, ondanks dat de eigenaars nogal van het commanderen zijn. maar nu begin ik me eigen er echt aan te ergeren. Je moet gelijk klaarstaan, als de slager bv zegt: Een zakje, dan moet je het gelijk pakken en zo gaat het met alles. Zolang hun niet op mijn vingers staan te kijken gaat het prima, maar zodra hun bij me komen en gaan zeggen hoe ik het moet doen gaat het verkeerd. Hun stonden erom bekend dat het geen leuke bazen zijn maar ik dacht dat het wel mee zou vallen....niet dus. Zelfs de kanten zeggen tegen me: Nou we zullen eens kijken hoelang jij het volhoud bij hun, of je het langer volhoud dan de je voorgangers. Zelf een collega, die werkt er 10 jaar, die commanderen ze nog en letten continu op haar. Ze vielen gisteren zelfs uit tegen haar omdat ze iets niet goed verstond midden in de winkel. Ik kan hier echt niet tegen, dat je iemand in beetje in de gaten houd ok maar je gaat toch niet commanderen....als ik naar commando's had willen luisteren dan was ik wel in het leger gegaan. Ze leggen je zelf uit hoe je moet schoonmaken, ze behandelen je echt als een slaafje en doen of je achterlijk bent.... Ik had het er gisteren met mijn man over en hij zei, als het je niet bevalt ga je toch op zoek naar wat anders. Ben blij dat hij er zo over denkt maar ik baal er van, want nu kan ik weer gaan zoeken, ik blijf bezig zo. Maar ja, nu weer op zoektocht en nog even doorbijten als ik moet gaan werken tot ik wat anders heb gevonden.
jeetje wat balen dat het niet zo leuk is als dat je verwacht had, nou maar hopen dat je gauw een andere leuke baan vind!!! ik duim voor je!!!
Gauw wat anders zoeken hoor!! Werkplezier is echt belangrijk! Je brengt zoveel tijd door op je werkplek!! Ennuh, op je laatste dag even goed het achterste van je tong laten zien he
Ik ben ook weer aan het zoeken maar hier in de omgeving zijn niet echt veel vacatures.... ik zal zeker op mijn laatste dag het achterste van mijn tong laten zien, commanderen werkt bij mij zoiezo avenrechts. Nu maar hopen dat ik snel wat anders heb.
Succes met zoeken. Als ik jou was zou ik er nu al wat van zeggen. Je hoeft geen ruzie te maken, maar je kunt wel duidelijk maken dat je er niet van gedient bent om rond gecommandeerd te worden of voor een winkel vol met klanten op je nummer gezet te worden. Wel balen dat het zo tegenvalt. Ik weet uit ervaring hoe klote het is als je elke keer op zoek moet naar wat anders.
Pfff wat klote dat je het niet na je zin hebt. Ik zou het absoluut niet pikken. Wellicht kun je er eens over praten met hun. En gewoon heel duidelijk zijn dat je niet accepteerd... Het is moeilijk maar als je zo moet werken breekt het je ook op.
Heb je een proeftijd? Zo ja, dan zit je daar waarschijnlijk nog wel in en zou je per direct kunnen vertrekken, maar de vraag is natuurlijk of je dat wil. Je gooit dan wel oude schoenen weg voordat je nieuwe hebt. Als ik jouw verhaal zo lees lijkt het mij wel het beste dat je een andere baan gaat zoeken, dit houdt geen mens vol! Je zou er natuurlijk wat van kunnen zeggen tegen je baas, maar de vraag is of dat aankomt bij hem. Als ik het zo lees lijkt het mij niet echt het typetje dat openstaat voor meningen etc.. Als je nu dus niet per direct weg wil kan/gaan (wat begrijpelijk is) dan zou ik mond mijn houden (hoe moeilijk dat ook is soms) en mijn werk doen en heel snel naar iets anders gaan uitkijken!
Ik heb een proeftijd van 2 maanden, mijn contract gaat pas maandag in, deze week is "zwart" zeg maar. Dus als ik wat anders heb kan ik gelijk weg....gelukkig. Het is echt niet leuk werken zo. Je kunt ook niet eens in de pauze een gesprek ofzo aangaan want ze luisteren niet eens of ze gan er door heen praten over een ander onderwerp:x ik zou nu wel weg willen/kunnen gaan maar ik vind het fijn om wat extra centjes te hebben, zeker nu de feestdagen voor de deur staan. Van het loon van mijn man komen we rond en mijn loon is altijd voor de extra's. En omdat we net een nieuwe auto hebben gekocht zijn mijn extra spaarcenten even op Het collegaatje die er al 10 jaar werkt, waar ze zo tegen uit vielen, heeft al vaker met hun erover gepraat. Dat ze er niet blij mee is dat ze zo commanderen. Volgens haar was hun reactie; Als het je niet bevalt ga je toch weg.... Dus er valt niet echt mee te praten zeg maar, en als de klanten al zeggen dat ze benieuwd zijn hoelang ik het volhou bij hun....dat maakt toch wel duidelijk hoe hun zijn. Maar goed, net gereageerd op een functie voor catering.... ze zouden me vandaag nog terugbellen. Tja als je niet doorgeleerd hebt moet je wat he, en horeca en catering ligt me het meeste. Deze functie is voor 20 uur verdeeld over een werkweek van maandag t/m vrijdag. Dus afwachten nu.... Als ze me bellen en langs laten komen, dan is dit wel mijn record
Ik hoop voor je dat het wat wordt. Ik werkte toen ik 19 was of zo in een supermarkt. De zoon van de baas daar ging ook even helemaal uit zijn naad tegen mij midden in de winkel. Toen heb ik hem midden in de winkel gezegd dat hij niet zo'n toon hoefde aan te slaan omdat ik een hele gewone vraag stelde. Toen ik 20 werd (en dus een stuk meer zou gaan verdienen) werd ik ontslagen omdat ik niet aardig zou zijn tegen de klanten (???) Oh ja en ik had een keer mijn enkel gekneusd en die eerste dag kon ik niet lopen. Ik met pootje omhoog. Werd ik gebeld door diezelfde zoon van de baas dat ik best kon komen werken omdat je achter de kassa toch zit. Gelukkig had mijn vader opgenomen en die heeft hem eens goed de waarheid verteld. Maar je hoeft je zo niet te laten behandelen! Gewoon op zoek naar wat anders
Ja zo'n baas heb ik ook gehad. Echt verschrikkelijk, de hele sfeer is dan slecht. Ik zou ook gewoon zo snel mogelijk weg gaan, dit trek je ook geen jaren! Succes! hoop dat je snel een betere baan hebt.
oef balen voor je zeg! Maar ik zou er echt totaal niet mee zitten, als zij nu al de opmerking maken dat ze zich afvragen hoelang jij het gaat volhouden. Pff belachelijk zeg!
Dat zeggen de klanten....maar ik vind het ook niet gek dat ze dat zich afvragen hoor, als ik hoor hoelang mijn voorgangers er gewertk hebben, niet langer dan 2 maanden iedere keer. Dat moet de eigenaars toch ook wel aan het denken zetten lijkt mij.... maar goed ik ga gewoon weer op zoek naar een andere baan
Bah, ik moet zo gaan werken....ik heb nog nooit zoveel tegenzin gehad om te gaan werken. Gelukkig is het maar een half dagje.
Hey Noesje, Ff een vraagje, woon je toevallig in de buurt van Eindhoven? Weet misschien wel een leuke job waar je netjes centjes kunt verdienen.. Het is een job in de horeca.. Ik hoor het wel..
Hoi Noesje, ik weet over welke slager je het hebt. Ik woon in het dorp waar jij werkt. Je kent me wel, hebben vroeger samen gewerkt. Ik zat hier eerst onder een andere naam, pb me maar als je het niet weet. Het zijn idd *** mensen, ze staan er idd ook om bekend. Het is de slager bij de kerk he? Hopelijk heb je snel iets anders gevonden!
Nee ik woon niet bij Eindhoven in de buurt, meer in de regio Bergen op Zoom. Het is indd de slager bij de kerk....hebben wij samen gewerkt bij een supermarkt, of zit ik verkeerd?? Ben blij dat jij het ook zegt, echt joh ik heb daar een nieuwe naam gekregen...He Hallo!! Echt niet normaal, als de slager een stift nodig heeft, die 3 stappen bij hem weg liggen dan roept hij: He Hallo, stift en knipt met zijn vingers, als je dan niet gelijk reageerd dan zegt hij het nog een toontje harder. Ik moet zo vaak slikken om niet te zeggen: zet zelf die 3 stappen....:x Het ergste vind ik dat hij je gewoon voor l*l zet bij de klanten, maar de klanten weet hoe ze zijn en sommige vragen ook na zo'n "commando" en vind je het leuk hier?? Op een sarcastiese toon. Hoop echt snel wat anders te hebben, want dit houd ik niet lang vol zo....en al helemaal niet om me eigen in te blijven houden.
Ik vind het heel knap dat je het daar volhoudt!ik had er al weggeweest!:x Maar dat die klanten niet wegblijven daar,omdat ze weten wat voor een lul het is!
Poeh ik zou het echt niet lang uithouden, kan niet mensen die onredelijk bot zijn. Bahbah. Ik had hem gelijk gezegd waar het op staat (ook niet altijd handig maar zo ben ik nou eenmaal haha) Zat eens te googlen en vond dit, niks voor jou? Callcenter medewerker in BERGEN OP ZOOM via Unique Hier nog meer: Vacatures in Bergen op Zoom Voor mensen die dus geen diploma hebben behaald (dat zei je toch eerder in dit topic? of heb ik het mis?) staan er ook enkele dingen tussen. Weet niet hoeveel uur je voorkeur heeft, maargoed. O.a. dus de callcenter medewerker, postbezorger en bijv. magazijnmedewerker. Misschien niet de leukste jobs, maar vast beter dan wat je nu hebt met zo'n rotbazen! Kijk ook eens rond in de buurt in winkelcentrum etc. bij winkels die mensen vragen, hoef je ook niet altijd diploma te hebben.
Wel erg dat je voor zulke lui moet werken. Maar eerlijk gezegd: Luister de volgende keer naar mensen als ze zeggen dat het ergens niet leuk is. In dit geval had je best ook wel zelf eerst als klant naar die winkel kunnen gaan om te kijken hoe ze met elkaar omgaan. Als je een beetje je hart op je tong hebt liggen, zou ik zeggen: trek de stoute schoenen aan en vraag je bazen eens waarom zij zelf denken dat niemand het langer dan 2 maanden uithoudt. Als je er zou willen blijven werken, kun je erbij zeggen dat je hier samen met hen wel aan wil werken, aan een fijnere werksfeer.