Oeps foutje

Discussie in 'De lounge' gestart door Bibiche, 9 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Eindelijk na weken geen zin om te koken maar weer eens wat gedaan. Ik dacht ik maak lekker lasagna. Dus ik alvast oven voorverwarmen (we hebben combi-magnetron).

Wil ik de lasagnaschaal in de oven zetten, zie ik tot mijn schrik mijn magnetronsterelisator helemaal gesmolten :confused: :) Echt mega lomp, ik leer er wel een lesje van, kijk eerst in de oven voordat je het gaat voorverwarmen.

Zo kan morgen gelijk een nieuwe halen.

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Haha! Ik had 2 jaar geleden ook zoiets. Ik had The Real Life met Nicole Richie en Paris Hilton gekeken. Paris Hilton stopte een of andere metalen schaal in de magnetron, ze had namelijk nog nooit zoiets gebruikt. Ik nog gillen van 'sjonge, wat is die griet toch dom'!
    Nou, een week erna zet ik een bakje in de magnetron met een vork er nog in :oops: ...hele magnetron was kapot!

3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    oo die ken ik :)
    ik deed het met een kunstof snijplank die "evën"in de oven stond met een kip erop zodat de katten er vanaf bleven. maar ik vergat die plank.. en dat stinkt en het was een bende in de oven met al dat plastic

4. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Gelukkig had ik nog een vel bakpapier dus plastic is niet gaan plakken.

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    oeps inderdaad! Maar kan gebeuren!

6. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Hahaha....is mij nog nooit gebeurd....maar ik zal de laatste zijn die zegt dat het ook nooit zou gebeuren...ben echt geen keukenprinses.

7. Ik heb er eentje staan, ik wil hem zo naar je opsturen kost je alleen de verzendkosten(6,20)
    Is van Avent voor 1 kind gebruikt en netjes onderhouden

8. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Onze combi was kapot en we konden de oude inleveren bij de zaak waar we de nieuwe gekocht hebben.
    Ben ik ook vergeten de sterillisator eruit te halen ](*,)
    Gelukkig zat er niets meer in.

9. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    hahhaa hoe herkenbaar!

10. Ivana

Ivana Actief lid

21 mei 2006
    208
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb de sterilisator met flessen en spenen aangezet maar was vergeten water erin de doen. Nou dit is ook niet aan te raden flessen/spenen kapot en de bodem uit de sterilisator gesmolten.... Oeps!

Liefs Ivana

11. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Zo wou ik de bijtring een keer uitkoken.
    Dus in een pannetje, en toen was die gesmolten :(
    In de vaatwasser wil trouwens prima, 65 graden.
    Deed ik trouwens ook met plastic sleutels en speeltjes lekker schoon.

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Herkenbaar verhaal. Had p'sies t zelfde meegemaakt n aantal maanden geleden. Alleen ik was er dan nog op tijd bij.. :)

13. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Dit heb ik ook gehad, alleen was mijn sterilisator nog heel :)

14. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @porchie: ik haal morgen wel een nieuwe gewoon bij prenatal moet er toch heen, maar bedankt iig.

15. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Hihi..
    Zoiets is hier de eerste dag dat Tim geboren is gebeurd. Maar niet door mij , maar door de kraamverzorgster.

Tim kreeg zijn 1ste flesje en omdat we de dag van te voren de ovenstand gebruikt hadden stond hij daar dus nog op.
    Toen de KV Tim zijn flesje wilde maken, had ze dus eerst de flessen uitgekookt in de magnetron sterelisator... helaas was dat dus niet de magntronstand maar nog de ovenstand. Hele sterelisator gesmolten en ook nog de flesjes die erin zaten. Gelukkig werd het vergoedt door het kraamcentrum.

16. Niet meer actief

ik ging de wasmachinelade uitkoken in een iets te kleine pan, dacht nog niet te lang in laten maar ja hoor na een halfuur herinnerde ik me dat ding pas - was ie helemaal gebogen in de vorm van die pan :rolleyes:

Deel Deze Pagina