Hoi allemaal. Leuke moederdag gehad vandaag? Ik heb het gezellig gehad, we hebben een leuk uitje gehad met het hele gezin en mijn moeder en vader, die wonen bij mij in de buurt, dus die zie ik elke dag.Alleen vergeten om mijn computer uit te zetten en deze stond nog op dit forum. En mijn ouders weten nog niet dat ik zwanger ben, en nu wsl wel, mijn moeder kennende. Zij weet dingen vaak nog eerder dan ik, die hou je niet voor de gek haha Ze mogen het eigenlijk over twee weken pas weten, we willen nml dat de ouders aan beide kanten het op het zelfde moment weten. En 28 mei gaan we naar mijn schoonouders, die wonen namelijk niet in de buurt.En de dag ervoor gaan we het mijn ouders vertellen.Ben benieuwd hoe ze reageren want verwachten dit absoluut niet.Maar zoals ik schreef, ik denk dat mijn moeder het nu al weet, want zij gaat dit uitzoeken, want ze is net zoaLS ik: NIEUWSGIERIG!!! Dus mam, als je dit leest vanavond, HET IS ECHT WAAR. groetjes Patricia
mag ik je feliciteren, ondanks ik je moeder niet ben? Ik vind het een leuk verhaal en n grappige manier van bekend maken.
Zoals ik al dacht, ze hebben het ontdekt.Tja, mijn moeder kent mij door en door, en het kleinste signaal is al voldoende, uiteraard zijn ze er erg blij mee.Wel grappig hoe het uiteindelijk gegaan is.