dag lieve dames . ik ben naomi ! ik heb op het miskraamforum 2 verschrikkelijke topic's staan over het verlies van mijn dochtertje . namelijk ; daar ging ik dan met lege buik ! en naomi ; vervolg. onlangs ben ik heftig ziek geweest , met heel veel diarree en veel overgeven . nu blijkt dat daardoor mijn pil blijkbaar geen effect zal gehad hebben, want nu ben ik opnieuw zwanger . ik ben wel heel blij dat er een zusje of een broertje komt voor mijn engeletje in de lucht , maar ben tegelijkertijd ook wel heel bang om dit nog eens mee te maken . mischien ook wel bang dat ik het nog niet aankan . eingelijk komt de zwanegrschap wat te vroeg , maar ben toch wel heel blij hoor . ons kleintje zal met open armen ontvangen worden . proficiat voor iedereen die nu zwanger is . en veel geluk liefs naomi
Lieve Naomi, Vergeet niet dat wij er hier voor je zijn he. Als je even wat kwijt moet of als je gewoon even een lief woordje nodig hebt. Je kunt het hoor. Ga proberen er van te genieten. Veel liefs Jodi
lieve Naomi, Je zwangerschap volgt wel wat vroeg op jullie grote verdriet, maar misschien is dit een teken van jullie engeltje? Zorg goed voor jezelf, de artsen zullen jullie ook wel goed bijstaan denk ik. Probeer langzaam aan het vertrouwen terug te krijgen zodat over 9 maanden jullie engel een broer of zus krijgt. En gooi je gevoelens er hier maar uit hoor, we luisteren naar je.
Ach Naomi, wat fantastisch! Ik wens jullie heel veel geluk toe. Wat een prachtig kado heb je gekregen, tijdens je ziekte. Zorg goed voor jezelf, neem voldoende rust en praat over al je angsten, dan zal het best wel goedkomen hoor! Probeer er maar van te genieten... Dikke knuf
Gefeliciteerd Naomi. Misschien idd wat vroeg maar zo heb je de afleiding die je goed kunt gebruiken. Hoop dat je er een beetje van kunt genieten en dat alles voorspoedig mag gaan. En je hebt jouw eigen engeltje in de hemel die je goed in de gaten houdt. Silly
Van harte meid! Ik snap je grote onzekerheid, maar geniet van dit kleine wezentje. Ik gun dit je ontzettend. Alle liefs en veel geluk, Anouk.
Lieve Naomi en man, ik hoop dat jullie rust kunden vinden om van deze zwangerschap te genieten. En natuurlijk onwijs gefeliciteerd!!!! Liefs, Loca.
van harte gefeliciteerd Naomi, ga maar lekker genieten want volgens mij is dit een geschenk van je dochter
Meid, van harte gefeliciteerd! Probeer er maar van genieten. Misschien toch een teken van je engeltje dat je het aan kunt. Liefs, Corina
gefeliciteerd meid!!! het gaat vast goed komen! misschien is dit een kadotje van jullie dochtertje die op jullie neerkijkt! en vergeet niet dat we er voor je zijn he!!! liefs en een dikke kus!
toch gefeliciteerd... en het zal wel even een moeilijk periode worden. maar daarna een mooi wonder. liefs babs
bedankt voor jullie lieve woorden . ik hoop echt dat het mij lukt om een uitstekende goeie mama te zijn . ik probeer elke dag van mijn zwangerschap te genieten , want dat is echt het mooiste in een vrouw haar leven . hier in belgië moet je normaal om de 4 weken naar de gyneacoloog voor een echo . ik heb het kunnen bekomen dat ik om de 2 weken mag langs gaan , zo ga ik mij toch wat zekerder voelen . bedankt liefs naomi
Lieve Naomi, Ondanks dat je e zwangerschap vlug volgt op jullie grote verdriet, hoop ik toch dat je er van kunt gaan genieten. Het is fijn om te horen dat de artsen je heel goed in de gaten gaan houden en je om de 2 weken een echo gaat krijgen. Zo kun je langzaam weer vertrouwen krijgen en ik hoop dat je dan in januari een heel mooi wonder kunt gaan vasthouden!! En er is hier op het forum natuurlijk altijd ruimte om je angsten er uit te gooien. Probeer weer te genieten!! Karin