oeps gebroken glas telefoon

Discussie in 'De lounge' gestart door flowertje, 2 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

Hier maken ze het overal, is lcd en touchscreen in 1, is bij iphone ook.zo.

2. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ik heb via vodafone een verzekering die van 7 euro ofzo..

3. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @flowertje, je moet contact opnemen met de verzekeringsmaatschappij. Dat is Marsch, het nummer is 010-4060100. Openingstijden zijn ma tm vrij van 08.00 tot 18.00 en zaterdag van 10.00 tot 17.00 dus morgen even bellen, let op schade moet binnen een week gemeld worden

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hier scherm tegen de hoek van een gemetseld muurtje aangeslagen ,zat in een tasje en ik grijp shannon die weg loopt, andere arm zwaait dus en daar zat het tasje aan..

hij is daarvoor al 1000x gevallen op straat , van de auto! , in huis etc. maar dit vond ie niet leuk. Ik ben ook verz. bij belcompany en betaal eigen risico 30 euro dat vind ik ook prima.. ze kwamen hem binnen 3 uur ophalen bij me en omruilen voor een ander android leentoestel.

TS: dus inderdaad even verzekering bellen morgen..

5. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    raar want vodafone zei dat ze me telefoon kwamen halen en ik een leentoestel kreeg :s maar dit is toch alleen bij proassist?

6. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Als je de top verzekering hebt via Vodafone moet je na met marsch gebeld te hebben dynafix bellen en zei komen dan met leentoestel maar je zou echt even in je papieren moeten kijken om te zien wat voor verzekering je precies hebt want zo ver ik weet ik met leentoestel vanaf 10 euro

7. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    raar wat ze zeiden mij echt dat ik een leentoestel zou krijgen enz enz enz enz pfff morgen naar de winkel en eens goed de waarheid zeggen

8. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    staat niks op mijn contract maar wordt wel van mijn bank gehaald dus morgen naar de winkel is de zoveelste fout die ze maken heb 20 keer gevraagd om de goede verzekering

9. linde90

linde90 Niet meer actief

Ik vind die verzekering bij vodafone echt diep triest, voor een leentoestel moest ik geloof ik 4 euro per dag betalen naast de verzekeringspremie...

10. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    raar want ik had het gevraagd aan ze en toen zeiden ze mij dat ze met proassist werken zelfde dus ze komen hem ophalen en een andere geven dit zeiden ze mei dus ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd morgen

11. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Bij welke winkel heb je het afgesloten? Want de Vodafone winkels werken niet met proassist maar belcompany bijvoorbeeld wel...

12. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Vodafone winkel dus erg raar ga er morgen meteen heen

13. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Laat het ff weten! Ben benieuwd!!!

14. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ik ben echt laaiend mijn toestelverzekering is zonder vervangend toestel en ze hebben mij anders verteld ga vanmiddag naar de winkel die is pas rond 1 uur open dus even wachten

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    anders had ik nooit dit abbo genomen namelijk

16. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    oh heb ik ook gehad met mn telefoon.. (samsung galaxcy 2..) ik heb een vip abbo en verzekerd maar moest toch nog 70 euro bij betalen.... was hem 3 weken kwijt maar je krijgt wel een leentoestel als je dat zou willen....

17. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ik kan echt niet zonder toestel dus daarom heb ik echt een verzekering genomen met vervangend toestel en nu hoor ik dit grrrrrr

18. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ik ga morgen ochtend want mijn zoontje moet vanmiddag echt slapen en morgen ochtend zit dochterlief op de psz dus komt mooi uit

19. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Winkel bellen?

20. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    je kan de winkel niet bellen alleen langs gaan maar heb vandaag niet veel tijd nouja wel tijd maar komt niet goed uit morgen beter

Deel Deze Pagina