Weet iemand of de tnt of andere postbedrijven pakketjes bezorgen op maandag? Vrijdag werd mijn pakketje verzonden, zaterdag niks gekregen ook geen briefje oid, kan ik het dan vandaag verwachten of morgen pas? iemand enig idee?
Ik verwacht hier vandaag een pakketje staat ook aangegeven in me track and trace. Is vrijdag verzonden!
Ahh okay, weet niet of het per regio verschilt,maar dan maar hopen dat het niet wordt bezorgd wanneer ik bij de tandarts zit haha
Heb net een pakketje ontvangen van dhl, en volgens mij bezorgd de postnl normaal ook gewoon op maandag, alleen selektvracht volgens mij niet...
oeeeeh ik hoop ook dat er op maandag hier pakketjes worden bezorgt ik zit te wachten op me boxkleed :>
als ze op zaterdag bezorgen bij jou in de regio dan bezorgen ze maandag niet.. bezorgen ze zaterdags niet, dan wel op maandag
Hier ook op zaterdag én maandag. En altijd voor 8 uur 's morgens, wij zijn de 1e straat van de route van TNT.
Dan reken ik vandaag niet meer op mijn pakketje....Vrijdagochtend besteld en voor 15 uur besteld volgende dag in huis. Aantal jaren geleden bij die site was dat ook zo, maar tegenwoordig zetten ze altijd al op de site erbij dat ze afhankelijk zijn van TNT, dus ze kunnen het niet meer garanderen. Zaterdag niks gezien, ook geen briefje, dus vandaag zal het dan ook niet meer worden ,want het zou denk ik dan de eerste bezorging nog moeten zijn Jammer!
idd. bij alle webwinkels zie je bijv ook staan: zaterdag besteld, dinsdag in huis ( oa bol.com, wehkamp, etc) als de 1e bezorgpoging op zaterdag niet lukt, vind de 2e bezorgpoging op maandag plaats, maar normaal is er op maandag GEEN bezorgdag volgens postNL --- Pakket ontvangen? U kunt nu met uw postcode en huisnummer, tot drie dagen vooruit, bekijken hoe laat u de chauffeur voor pakketbezorging kunt verwachten. Standaard bieden wij uw bezorging als volgt aan: 1e pakketbezorging 2e pakketbezorging dinsdag woensdag woensdag donderdag donderdag vrijdag vrijdag zaterdag * zaterdag maandag