Oeps..Geduld raakt op...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Silla, 20 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geitje

geitje Actief lid

7 jun 2006
    128
    0
    0
    balen zeg

2. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Heel veel sterkte met wachten. Helaas weten we allemaal wat het is :(
    Liefs, mussie

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Vermoeiend is het wel...wachten maar ja ik kan de goden helaas niet verzoeken om de tijd sneller te laten verlopen....

Ik ben al 1 kilo aangekomen maar ik heb een buik alsof ik minstens 5 kilo ben aangekomen!!
    Borsten doen nog steeds mega pijn...
    Nu maar hopen dat de duivels snel komen, ik heb zaterdag een feestje, en ik had me uiteraard voorgenomen om netjes aan de frisdrank te gaan, maar nu zou ik eigenlijk wel weer ff ouderwets uit me dak willen gaan om deze " stress" ronde achter me te laten... Maar ik doe dat alleen als ik ongi geworden ben...
    Wanneer ik (als het wonder mag geschieden) een duidelijk teken dat ik toch stiekum zwanger ben....houdt het uiteraard op...
    Zal ik dan voor de zekerheid zaterdag nog ff testen als de duivels nog niet gearriveerd zijn???
    Wat denken jullie??

4. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ja zou ik gewoon doen.. Misschien heb je deze maand een iets later innestelling gehad en heb je nog niet genoeg hromoon aangemaakt.. tekenen zijn er genoeg..

Liefs Britt

5. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Kan je geen bloed laten prikken? Ik las volgens mij ergens dat als je te weinig hormoon aan zou maken dat het dmv bloedprikken wel duidelijk eruit zou komen. Hum, me zin staat er een beetje verwarrend.Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel :(

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Misschien wel, maar ik denk niet dat mijn HA dat nu al zou doen...gezien ik een onregelmatige cyclus heb en ze zal vast zeggen dat ik nog maar moet wachten. Tevens ben ik ook heel slecht te prikken...de laatste keer dat ik bloed liet prikken zijn ze een uur bezig geweest om een ader te zoeken....ik ga het wel ff vragen zal straks ff bellen...

7. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik hoop voor je dat het lukt ;)

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Zit me net te bedenken, ik ben officieel nog niet overtijd, dus ik denk dat ik toch maar ff moet wachten voor een evt. bloedtest....

9. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, dan zou ik ook nog even wachten meis.
    Heel veel succes met wachten, ik ga ondertussen voor je duimen ;)

Liefs, mussie

Deel Deze Pagina