Geen foto nu. Wij hebben zo'n bbq vat van Herman den Blijker. Ik zweer bij bbqop houtskool. Vat is snel warm, compact. Daarnaast gebruiken wij hem ook wel als vuurkorf.
Deze van Weber! Houtskool is echt het ALLERlekkerste, ik wil nooit anders bbq-en dan op houtskool, de rest is nep. Die Weber bbq's zijn wat duurder in aanschaf maar zijn kwalitatief zó goed dat ze tig jaar meegaan. Heel gebruikersvriendelijk ook en het aangebouwde tafeltje vind ik ook ideaal.
Wij hebben ook een Webertje... Nog nieuw in de doos . Net verhuisd, maar ik voel dat we 'm snel gaan gebruiken! Wel altijd ge-bbqd met Webers, erg fijn!
Hier ook een weber dure dingen Maar vind hem super hebben ook weber kolen je meekt echt verdchil Met bv lidl kolen
Hier ook een weber, maar niet op kolen! Lekker makkelijk op gas. Eigenlijk wil ik hem verkopen want hij is te groot.....
We hebben 1 van barbecook. bol.com | Barbecook Major Ceram II Houtskoolbarbecue | Koken en tafelen Deze hebben wij, alleen dan in het creme/wit.
Hier een Weber en zo'n grote stenen BBQ http://www.stenenbarbecue.nl/wp-content/uploads/2011/03/0017-bbq-166x300.jpg Wij BBQen altijd met houtskool, BBQen op gas of zoiets is voor mij geen BBQen.
Wij hebben een skottelbraai met rooster. Op gas. Ik vind het ideaal, hij staat gewoon bij de tafel en manlief kan gewoon blijven zitten! Het ideale aan gas is dat je hem heel makkelijk even aan zet, ook bijvoorbeeld na een werkdag. Het smaakverschil valt mij erg mee.
Hier de miskoop van de eeuw een bbcook manua bij de intratuin vandaan op gas, een keer gebruikt en werkelijk vlammen sloegen eruit met schoonbranden... Sparen voor een duurdere
Wij hebben deze, ook van weber. Een electrische, erg blij mee! Doet zeker niet onder voor 1 op gas of kolen.
Wij hebben zo'n camping bbq.. Onze "goede" bbq een keer uitgeleend en nooit meer terug gezien. Nu willen we een buitenkeuken, maarja die ik wil is nogal duur haha.