Hehehe Ik heb te vaak dat zulke grapjes niet begrepen worden. Vanmiddag nog. We hadden visite, en iemand vroeg om een lepeltje. Mijn antwoord 'Nee hoor, die hebben wij niet' ( ondertussen liep ik al naar de keuken ). Vrouwtje helemaal gepikeerd, hahaha.
Haha ik ken dat soort dingen heel goed! Ik werk in de horeca en laatst vroeg een vrouw aan mij of ze ook binnen mochten gaan zitten halve wege het diner, dus ik reageerde heel serieus '' nee mevrouw als u eenmaal voor buiten heeft gekozen moet u daar ook blijven zitten'' die vrouw keek me aan alsof ze water zag branden toen ik begon te lachen kwam er ook een schaapachtig lachje uit maar volgens mij vond ze het niet heel grappig (mijn collega trouwens wel)
Hahahaa geweldig! Wij doen ook heel vaak met de boodschappen van die nep ruzies. Dan zeg ik 'joh doe ff normaal'. En dan zie je mensen echt met een boog om ons heen lopen Laatst stonden we bij de snelkassa en ik stak m'n pas al in het apparaat. De caissière scant verder en m'n man zegt 'fijn mevrouw dat u wil betalen' en ik 'ach, zo af en toe een goede daad he'. De caissière keek ook heel vreemd, tot het kwartje viel hihi