Lieve meiden, Na al heel wat testen te hebben gedaan (zie mijn fotoboek) Denk ik dat ik er dan toch echt aan moet geloven maar ik vind het zo moeilijk... Ik ben echt wel super blij maar ik denk dat ik toch wel heel opgelucht ben als het 19 okt is geweest, dan krijg ik namelijk de 1e echo en oooohhh wat vind ik het spannend zeg... Bij deze nog maar weer een test en kan ik nu toch wel heel hard zeggen of van de daken afschreeuwen dat ik toch ECHT wel ZWANGER ben..... Liefs.....
Thanx allemaal, t blijft onwerkelijk... Vannacht werd ik wakker van een ferme steek onderin mijn buik.. Daarna heb ik ontzettend las van mijn stoelgang bizar, k'ga gelijk weer andere dingen denken... Wie heeft dit nog meer gehad en toch een goeie zwangerschap gehad!! Liefs
Allereerst van harte gefeliciteerd wat leuk. Ik heb precies hetzelfde als jou. Heb net een test gedaan en ben ook zwanger. Is voor mij ook de 5e zwangerschap, maar van het 3e kindje. Geniet ze
Thnx voor de reacties ladies.... Wel fijn dat we zo hier op het forum lekker kunnen praten erover of we super blij zijn over de frustraties.. over ongerustheid en ga zo maar door.. Nog een goeie week en dan heb ik mijn echo ooh ik ben zo benieuwd of we dan een mini-mensje kunnen zien met een super mooi hartje... Eigenlijk wil ik net zoals die tekenfilm op nickjr van dibo... de wensdraak----> Dibo heeft een luikje in z'n buikje xxxxx