Moet ook, gezond teken! Vind ik bij babys ook altijd zo heerlijk... mijn zoon was ook zon dikkie, maar mn dochter was en is nog steeds zo’n sprietje!
Poezenpil kunnen ze op langer termijn melktumoren van krijgen? Wij zijn / waren niet van plan om echt een nestje te nemen dus dan lijkt mij sterilisatie de makkelijkste manier heb je er naderhand ook geen omkijken meer naar. Röntgen foto's maken ze alleen wanneer je zeker weet hoever een poes zou zijn, in ons geval weten we dat dus niet. Dan kiezen ze sneller voor een echo omdat anders de kans bestaat dat er nog niks te zien valt op zo'n röntgenfoto. Ze wordt wel dikker ja, maar ook haar hele gedrag is anders. Veel rustiger, meer willen eten, veel slapen en nu vaker bij ons komen spinnen. Als ik zo terug kijk is het ook lang geleden dat ik haar krols heb gezien. Mocht ze ineens bevallen zal het heus wel goed gaan, maar ik zou het voor mijn eigen gemoedsrust fijner vinden om te weten wanneer dat ongeveer gaat zijn. Mocht het wel mis gaan of ze heeft hulp nodig dat we er dan zijn. Gelukkig komen de twins 's nachts nog, dus apart een wekker zetten hoeft niet dan checken we direct haar ook even. Maar wij vinden haar wel steeds dikker worden nu. En voor ons doen zijn de tepels ook meer opgezetter maar is bij haar soms lastiger te beoordelen aangezien ze langharig is en niet altijd zin er in heeft dat we haar controleren.
Ze gaan enorm hard! Kreeg vanavond een filmpje van mijn man. Ze proberen nu al te lopen!! Voorheen deden ze kruipen en dat ging al vlot. En nu dus echt al proberen op de pootjes te staan.
Ja voor je het weet zijn het gewoon doerakjes die de boel op stelten zetten haha. Ga jij ze ook laten wennen aan het riempje lopen etc of is dat voor de nieuwe eigenaar? Toch lijkt mij een nest pups vanaf dat ze gaan lopen en ontdekken aardig pittig. Piepen ze ook al hard of valt dat nog mee? Mijn hond kon dat al goed en dat was er toen maar één.
Ik kan er niets aan doen maar vanmorgen had ik moeite met opstaan. Pijn in m’n nek en beetje chaggie. Toen heb ik een paar keer naar dit plaatje gekeken en ik kan er weer tegenaan ❤️
Precies, dan is de rust helemaal weg. Volgens mij mag ik ze nog niet uitlaten voordat ze hun 2e vaccin hebben gehad. Maar daar moet ik mij nog even over inlezen. Ga wel proberen ze zo goed mogelijk zindelijk te maken alvast. Ze beginnen nu wel meer te piepen ja. Ook lijkt het op een soort blafje. Vannacht werd ik er zelfs even wakker van.