Oeps momenten

Discussie in 'De lounge' gestart door Marieke4mei, 5 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Draagmoeder1976

Draagmoeder1976 Niet meer actief

Ik stapte de bus uit en het regende en waaide. Onderweg naar huis kwam door het weer een liedje in me op en die zong ik keihard: "Stormy weather, since me and my baby aint together." Bleek dat er iemand achter mij liep:)

2. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Met kort haar s'avonds gaan douchen en dan naar bed. Je snapt natuurlijk dan dat het zeg maar rechtop gaat staan. In mijn geval toen een soortemet van hanekam met een paar rare plukken. En ik me s'ochtends maar afvragen waarom mensen mij zo raar zaten aan te kijken. Tot ik mezelf zag in de spiegel van de bakker ;) Oepss mijn haren vergeten te doen.

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik zing altijd onderweg :D Ik ben al 100x gehoord, als het geen 1000x is. I stopped caring. Ik zing gewoon graag en nee, ik ben niet goed genoeg meer voor 'holland's got talent' of wat dan ook, dus ik hou het lekker bij mezelf, zachtjes. En wie dat zachtjes zingen dan opmerkt; of je lacht erom of je loopt lekker door :cool:

4. lydian

lydian Niet meer actief

Bij de kassa staan met een volle boodschappenkar en erachter komen dat je geen geld op je rekening hebt staan

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dat heb ik ook eens gehad ja, nota bene bij de Aldi - dus die volle kar kostte 'maar' 30 euro. De Nuon had ineens 400 euro eraf gehaald (voor twee huizen - wist ik niet).

6. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

#26 Linda1984, 5 nov 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 nov 2013
    Ach ja, zo kwam ik eer tijdens het boodschappen doen achter dat ik de mosselman hardop aan het zingen was toen meerdere mensen me vreemd aankeken:D. Tja de meiden waren toen nog klein en ik had weinig slaap en zong dit liedje tijdens de "gilmomenten" om niet gek te worden... Werd ik dus wel haha:)

7. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

16 sep 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn leven is een groot oepsmoment. Mijn oud collega zei na een vergadering dat ze mijn jurkje zo byzonder vond....de voorkant hooggesloten en de achterkant laag uitgesneden..... Kwam er ook een keer smiddags achter weer op mijn werk dat ik een zwarte en een bruine laars aanhad(dezelfde had ik in twee kleuren) Ook laatst in de supermarkt savonds even wat halen betrap ik me erol dat ik hardop zing; worre team worre team, hulp in noooooood) zo zing ik hem met mijn dochter) maar had geen kids bij..... Enz enz enz. Ik ben echt zo een ei....,!!

8. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Vant zomer snel snel een hemdje aan getrokken en gelijk door boodschappen doen. In de winkel er pas achter komen dat het hemdje te groot is en je boobies er half uit vallen (gelukkig wel een bh aan)

Vergeet de laatste tijd regelmatig mijn haar te doen(afterzwangersdementie) heb allemaal nieuw haar wat dus zonder een bus haar lak recht overeind blijft staan.
    Dan blijven mensen ook naar je staren

9. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    Ja tijdens mijn bevalling. Ik had netjes down under alles kaal, mn benen had ik gedaan....dus ik dacht dat ik er tip top verzorgd bij lag. Totdat ik met mijn benen in de beugels lag en ik even naar mijn teennagels keek.....oeps. Ik had me daar een paar schoffels waar je u tegen kon zeggen:). Als ik had gewild kon ik de verloskundige er zo aan rijgen. Een leer voor de volgende keer.

10. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Hahaha :D van die berenklauwen inderdaad, herkenbaar :)

11. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    whahaha hilarisch dit.

ik heb niet zo vaak van dit soort momenten.
    maar als ik ze heb....

heb nu regelmatig dat mijn buik tussen mijn broek en shirt uitpiept dus dan loop ik in een blote buik.

of dat ik ga shoppen op een mooie dag in een zweetshirtje en dus van die vieze natte plekken onder mn armen heb, jak.

ik moet altijd eerst nadenken of ik ergens mn schoenen uit kan doen 7 van de 10 keer heb ik namelijk een gat in mn sok.

12. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik weet wel een leuke van mijn moeder...

Mijn moeder draagt nooit mascara maar wilde dit wel een keer proberen. Wat ze alleen niet wist is dat je na het douchen vaak uitgelopen ogen hebt door de mascara.
    Ze was dus gaan douchen, zich weer aangekleed en ging zo de deur uit om boodschappen. Mensen staarden haar allemaal raar aan...
    Kijkt ze even later in een spiegel en ziet grote zwarte vegen mascara onder haar ogen:D

13. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Hahaha zo heb ik mijn man vanaf t zwembad naar huis laten lopen hahahah ik kwam onderweg niet meer bij...zo erg dat ik niet eens meer kon vertellen wat er was hahaha

14. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Oh wacht ik weet ook wel iets grappigs van mezelf...

Ik mocht van mijn vader mijn haar nog niet verven. Ik was 16 en hij vond me nog te jong. Ik dacht 'ach, een paar dunne blonde plukjes door mijn haar heen ziet hij toch niet..'
    Stiekem een pakje haarverf gekocht, badkamer op slot gedaan en zelf de haarverf ingedaan.
    Maar dit was dus gigantisch mislukt! de plukjes waren PLUKKEN geworden en het zat ook helemaal niet netjes.:$ Heb uren in de badkamer gezeten omdat ik er niet uit durfde.
    Mijn vader was WOEST!:p

15. kim90

kim90 Actief lid

8 okt 2013
    466
    174
    43
    Vrouw
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer
    Wahahahahah tranen over me wangen hierro xD

16. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Eerste ontmoeting met mijn toenmalige schoonvader:
    Ik kom binnen en hij wil mijn jas aannemen dus ik wil mijn zomerjas openritsen. Wat blijkt: ik had mijn jas niet dicht gedaan en rits dus gewoon mijn shirt helemaal open :$:) Sta je daar dan bij je nieuwe sv in je bh;)
    Gelukkig kon hij er erg om lachen en bleef hij even tussen mij en de rest van de kamer instaan. Alleen hij en ik wisten het dus. Is 7 jaar lang "ons grapje" geweest ;)

17. carebear

carebear Niet meer actief

Whahahaha ik pies in mijn broek

18. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Aiii ik heb toch meer 'oeps momentjes' dan ik dacht:D

Ik was een jaar of 11 en mijn buurmeisje had een hele mooie nieuwe barbie waar ze helemaal trots op was. Niemand mocht er mee spelen maar uiteindelijk mocht ik er toch even mee spelen van haar.
    Wilde ik een jurkje bij de barbie aantrekken maar dit ging niet zo makkelijk. Dus ik houd de barbie op de kop, hoofdje tussen mijn knieen en probeer op die manier het jurkje aan te doen. Maar daardoor schoot het hoofdje van de barbie eraf:) Buurmeisje heeft me nooit meer aangekeken.:D

Ik liep stage op een kinderdagverblijf en moest met de bus die kant op.
    De bus had vertraging en ik moest rennen vanaf de bushalte naar het kdv om niet nóg later aan te komen op het kdv.
    Kom ik daar aan en voel dat er iets niet helemaal klopt... Was ik vreselijk doorgelekt in mijn witte broek!:)
    En ik moest nog de hele dag stagelopen!
    Gelukkig had ik een vest aan die ik over mijn kont heb geknoopt.:) Niemand is erachter gekomen.

19. kim90

kim90 Actief lid

8 okt 2013
    466
    174
    43
    Vrouw
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer
    Haha heb dr wel een paar leuke over anderen:

toen ik een jaar of 14/15 was ging ik winkelen met mijn moeder in leiden. Ik zat toen de tijd in mijn alternatieve / goth periode met fel rood haar, gitzwarte ogen, piercings, grote wijde stuka broeken , bandshirts en een legerjas die onder gekalkt was door vrienden en vol met patches. Goed.. je ken dus wel zeggen dat ik veel bekijks trok.
    mijn moeder vond dat vreselijk, die mensen kenne mij niet en mogen niet oordelen ( k was nogsteeds schijnbaar haar engeltje)
    Het viel haar op dat al die mensen naar ons keken en mijn moeder maar met dr meest gemene en linke kop terug kijken van :" wat kijk je naar me kind!?" Zo bleef ze 15 min lang iedereen boos aankijken die onze kant op keek tot dat een een grietje naar me moeder toe kwam :
    "Mevrouw, uw rok zit van achter in uw panty gestopt !"
    Hahaha

Een andere keer was mijn zus aan het werk en liep samen met haar werkgever naar de bovenste verdieping van de winkel.
    Op de trap liep die werkgever achter haar en zei tegen me zus:
    "Ik weet dat die broeken met die gaten overal in zijn, maar dit kan echt nirt in de winkel!"
    Bleek dat ze over heel dr kont uit dr naad was gescheurd!!!!

Ergste was dat ze ook dus zo van dr huis naar dr werk dwars door de stad was gelopen !! Haha geniaal toch !

20. Zh1703

Zh1703 Lid

25 sep 2013
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn laatste oepsmoment was vorige week. Ik zei tegen mijn busgenote dat onze medepassagier een lekker kontje had. Wist ik veel dat hij achter ons zat :)
    Erg vond hij het niet denk ik, hij lachte de volgende dag tegen mij.

Deel Deze Pagina