Nou gister had ik een oeps moment met als gevolg een scheld tirade.. Ik was labels aan het vastnieten met een apparaat met een scherpe punt die dan een plastic dingetje door het label schiet en ik was niet aan het opletten en bammmmmmmmm zo in mijn vinger wauww.. dat deed echt zeer..
En ik heb vaak door alle haast in de ochtend dat ik op mijn werk kom en mijn collega's me al vreemd aankijken dan heb ik mijn shirtje binnenstebuiten.. dit gebeurd minstends een keer per maand..
Toen ik een keer op visite ging besefte ik dat me schoenen niet aan had. maar me knalroze/afschuwelijke crocs...oeps
Ohh en in de eerste klas van de middelbareschool was ik op kamp.. Ik had een rokje aan maar er stond wat wind... Ik loop naar een klasgenoot om wat te vragen en ja hoor waaid zo me rokje omhoog sta ik dan in me onderbroek... Ik zakte door de grond van schaamte maar hij vond het maar al te leuk...oeps
Je naaldhak van 1 pump breekt ineens af midden op het Leidseplein om 1:00 's nachts... Dat was wel m'n grootste oeps moment.
Ik heb een keertje half Praag doorgewandeld op blote voeten omdat mijn schoenen stuk waren gegaan. Mijn slippers lagen in de camper en we liepen op de Karlsbrug. Heb heel de route terug naar de camper op blote voeten gedaan, whahahaha.
Hahaha gelukkig was het zomer/warm. Gooide de andere ook maar 'heel stoer' in de vuilnisbak en ben op m'n blote voeten teruggelopen naar de auto. Hippies zijn niet zo welkom bij Jimmy Woo
Leuke verhalen!p Ik kwam eens op mijn werk s'ochtends kwam ik erachter dat ik mijn tanden was vergeten te poetsen..
Die hond met die bh vind ik echt hilarisch.. Ik ben ook wel eens vergeten om mijn bh aan te trekken, gelukkig had ik een vestje aan en viel het niet zo op. Tanden niet poetsen ook weleens vergeten. En zonder lenzen de deur uitgaan is ook niet echt heel prettig. Ben 1x bijna op mijn sloffen gaan stappen. Gelukkig kwam ik er nog net op tijd achter.
De deur open doen voor Jehova's getuigen in mijn pyjamabroekJE en tshirtje zónder beha...... Ik denk dat ze daarna een extra gebedje voor me hebben gedaan
mijn oeps moment: dat er een tampon over de toonbank rolt bij betalen aan de kassa omdat ik die bewaarde bij m'n portemonnee in mn tasje
shirt uit de wasmand plukken met schone was en aantrekken en er vervolgens op het werk pas achter komen dat ik vriendlief zijn erg oude werkshirt aan heb gedaan waar gaatjes en verf en andere viezigheid in zit. hmmm chips snel moeten om op tijd op werk te komen en op het werk er pas achter komen dat je de verplichte werkschoenen niet aan hebt en dus weer naar huis kunt. vergeten mijn haar te doen of soms vergeten tanden te poetsen vriendlief heeft een hele tijd gehad dat hij minimaal 2x per maand bij de kassa stond en wou afrekenen en zijn portemonnee wil pakken hij er achter komt dat die nog thuis ligt. of dat vriend op een begrafenis raar aangekeken word en hij dan pas doorheeft dat hij zijn vieze en vooral afgetrapte werkschoenen nog aan heeft. En zelfde geval gebeurde paar weken terug op een trouwerij alleen had ik toen gelukkig zijn goede schoenen in de auto gelegd maar dacht ook ik er pas weer aan toen ze de foto's wouden maken en hij alsnog weer terug moest naar de auto. op mijn 14e uit mijn bed kom om naar school te gaan en beneden nog denk dat de tijd van de magnetron niet goed staat. dus zet die een uur voorruit. vervolgens op school bleek ik een uur te vroeg te zijn.
onder de douche stappen en te laat realiseren dat je ne sokken nog aan hebt. Te laat zijn voor school en dan snel onder de douche stappen en dan op de fiets in de regen bedenken dat je haar wel erg sopt en erachter komen dat je de shampoo niet goed hebt uitgespoeld