Een jaar geleden ongeveer had ik (eindelijk) een sollicitatiegesprek. Ik was op tijd vertrokken en reed netjes 5 minuten voordat het gesprek zou beginnen het terrein op. Nog even een parkeerplekje zoeken. En toen reed ik de stenen tuinmuur omver (ongeveer 1 meter hoog), uiteraard was het de tuinmuur van het bedrijf waar ik ging solliciteren... Vreemd genoeg ben ik niet aangenomen.
Oh, herkenbaar! Ik had dat toen ik bloed moest prikken en het weer eens niet lukte op m'n armen, ellebogen, polsen en handen (bloedprikken is echt rampzalig bij mij ). Of ze het in m'n voet mocht proberen.. Ja hoor, prima! Dan trek je dus je sok uit, blijkt dat je nét die dag pluis-sokken aan hebt, waardoor er allemaal zwarte pluisjes op je voet gekleefd zitten én dat je je teennagels eigenlijk 2 weken geleden al had moeten knippen.. Ik heb m'n excuses aangeboden, maar de verpleegkundige vond het helemaal niet erg. 'Daarom hebben we een schort aan, die gaat vanavond zo weer in de was!' Great
*Jankt van het lachen* Ik ben ook niet echt een ster wat (teen)nagels bijhouden betreft, dus dit zijn wel goede herinneringen om er toch maar even mee te beginnen.
Hier ook zulke domme blunders....en afgelopen jaren best vaak Wel eens vergeten om op 1 oog mascara te doen... Mn roze crocs lopen zó fijn dat ik dat vergeet en er regelmatig! op straat achter kom dat ik nog op crocs ben (dat is dus echt alleen voor binnenshuis hahaha)... Dat we heel serieus bezoek hadden en onze pup met een knuffel binnenkwam en er tegenaan ging rijden.. Onze hond met een (schone) string van mij de woonkamer komt binnengewandeld met name als we visite hebben... Mn hak op een zondag ergens was afgebroken en ik daar de rest van de dag op heb moeten strompelen
Ik was 14 en had m'n eerste BH aan met daarover een strak hemdje, ik voelde me helemaal hip en in. Ik liep vervolgens naar een auto toe om in de zijspiegel te kijken of het allemaal nog goed zat. Dus ik een beetje sjorren en trekken, borsten naar voren etc. Bleek dat er iemand in de auto zat .. het ex-vriendje van m'n zus. .. ik schaamde me dood! Serieus! haha
Mijn zoontje was ongeveer 6 weken oud . Dus de bevalling 6 weken geleden . Ik had al steeds wat last van onder echt een drukkend gevoel . Had de verzakking ook al opgemerkt . Maar dat het zo erg was .... Ik was aan het plassen en zag dat er iets uitstak . Een glimmend hard ding wat net glas leek . Ik durfde het er niet uit te trekken maar het zakte verder en als ik liep leek het alsof het er uit ging vallen . Ik plat op bed , me vriend zag het ook en schrok ook heel erg ! Een glas achtig ding stak uit het was bloederig dus leek een lichaams deel wat eruit ging vallen ofzo , ik dacht echt dat me baarmoeder of wat dan ook elk moment op de grond kon vallen . Snel de verloskundige gebeld. Het kon nog lang duren , ze hadden een spoed afspraak , en nog meer afspraken . Na lang paniekeren kwamen ze toch maar heel snel . Stagiere erbij . Aandachtig kijken , en ze schrokken ook best wel . Na lang kijken besloot ze heel voorzichtig te kijken of ze het kon verwijderen . Bleek het het plastickje van een tampon . Ik schaamde me echt zoooo erg .
heb ze ooit al een keertje geplaatst maar blijven erg ooit op mijn werk een kwartier voor ik naar school moest om mijn dochter op te halen brak het handvat van een waterkan af! zo hop boven mijn schoot... (lekker ook al die glassplintertjes) ja daar liep ik op het schoolplein met een enorme vlek op mijn broek alsof ik de wc net niet gered had (vol schoolplein). ook op mijn werk (snap nog steeds niet hoe het gebeurd is) ik denk wat tocht het hier zeg! zo er een gat net onder mijn bil van zo'n 15 cm!! iemand had me toen snel naar huis gebracht (was gelukkig bijna tijd).
vanmorgen nog. Vriendlief ging om kwart voor 7 de deur uit. Ik was toch wakker dus gaf hem bij de deur nog een kus. Ik wil de deur dicht doen, schiet de kat naar buiten. Omdat we op de 8 verdieping wonen hebben we binnenkatten en wil niet dat ze in paniek op de balustrade springen en naar beneden vallen. In een reflex schiet ik naar buiten en raap de kat op. Hoor ik m'n vriend roepen, zo daar is ook al een tijdje geen zon meer geweest. Stond ik in m'n string en topje midden op de gallerij heel charmant voorover gebukt...... Hoop dat de buren me niet voorbij hebben zien lopen (nah was meer paniekerig rennen).
Haha erg is het zeker . Ze deden alsof ze het niet erg vonden maar ik denk dat ze hun lach in moesten houden haha.
OMG! Hahaha! Ik denk dat dit toch wel echt het beste "oeps-moment" ooit is Hoop dat het verder wel goed gaat? Een verzakking is natuurlijk niet iets om te lachen.
Zo heb ik nog ergens een foto van mij met de backstreet boys, had een hele nacht voor het hotel gezeten en me daarna nog even in de wc's omgekleed. Heb ik dus mn trui achterste voren aan en op die foto steekt het labeltje dus uit, onder mijn kin..
Heb ook nog een foto van mij met 1 of andere gozer van een duitse band, maar die gozer was zeker anderhalve kop groter dan ik. Gevolg; Ik sta heel leuk op die foto, hij alleen met de onderkant van zn gezicht. Wat was ik daar ziek van! Nooit je camera aan iemand geven die geen idee heeft wat hij doet als het een belangrijke foto is haha.
Wij hebben een lange hal ( +- 6 meter ) waarvan de muur uit glas bestaat.. en onze badkamer is aan de ene kant van de hal en de rest vh huis aan de andere kant. Kom ik laatst uit de douche met zoontje in mn armen, valt ineens mn handoek van me af terwijl de buurman vlak naast ons huis stond (en mij dus in volle glorie kon zien) Ik heb nog nooit zo hard naar de woonkamer gerend..
haha heb nog een ''oeps'' momentje van me vader.... (alweer 10 jaar terug maar vooruit) Lekker op een hete zomerdag met zijn allen gaan zwemmen. OP een gegeven moment moest mijn moeder dus naar de wc. Dus me vader zegt kom gaan een grapje uithalen, hebben we een emmer met ijskoud water gevuld en zo over de deur heen gegooid van het wc hokje. Horen we dus een andere vrouw hard vloeken. Me moeder was al klaar en zat dus al een andere vrouw op