Oeps momenten

Discussie in 'De lounge' gestart door Marieke4mei, 5 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sofie21

sofie21 Actief lid

25 jan 2010
    301
    0
    0
    Toen ik een jaar of 15 was tekende ik me wenkbrauwen wel eens ik ging die dag met de bus en dacht wat zitten jullie me nou gek aan te kijken joh kwam ik thuis keek in de spiegel en zag dat ik maar een wenkbrauw had getekend haha!

2. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Geweldig dit!!
    Ik heb een heleboel momenten maar kom er niet zo snel op. Deze week wel eentje gehad.
    Ik ging naar een klant en netjes gemeld bij receptie. Ik werd opgehaald en kom er op dat moment achter dat ik de luiertas ipv de laptoptas uit de auto had gehaald. Zag er vast stom uit.

3. topper12

topper12 Niet meer actief

Ik moest vroeg op het zwembad zijn, dus uit tijdsbesparing alvast mijn zwemkleding onder mijn kleding aangetrokken. Kom ik er na het zwemmen achter dat ik vergeten ben mijn ondergoed mee te nemen :cool: En het ergste was dat ik daarna ook nog eerst ergens anders heen moest voordat ik naar huis kon :)

Of er bij de kassa achter komen dat je portemonnee nog in je andere tas zit. Maar blijkbaar zie ik er erg betrouwbaar uit want de spullen wel meegekregen met de belofte dat ik de volgende dag kwam betalen :D (wat ik ook netjes heb gedaan)

4. A2CA

A2CA Niet meer actief

Het zullen er vast een hoop zijn. Maar degene wat ik nog weet:

- Samen boodschappen doen met mijn vriend. Ik zag iets achter me lopen dus nam aan dat hij het was, ik een heel verhaal aan het vertellen kijk ik om staat daar een andere man, ik schrok en schaamde me, mijn vriend stond op een afstand me uit te lachen.

- Douche bij schoonouders, in het ligbad kwam ik erachter dat ik mijn tampon nog in had ( niet ongesteld maar tegen het druppen ) ik eruit gedaan en op de grond gegooid, dacht die ruim ik zo op, helemaal vergeten dus, tot dat mijn schoonzusje me erop aansprak maar wel lief had opgeruimd.

- Eerste keer een harry besteld, zo een rubbere wat je op de raam kon laten plakken, niet gebruikt trouwens, maar vond hem zo geinig dat ik hem aan de binnenkant van het raam van mijn slaapkamer deed plakken, rolluik was omlaag ( woonde nog thuis ) totdat de schilder kwam en mijn vader de rolluiken omhoog deed, zagen ze meneer piemel hangen. Zo erg.

5. BlueApple

BlueApple Niet meer actief

Ooo:$

6. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Ik liep stage op een kdv en er moest een kind naar de wc, ik wilde dus de wc deur dicht duwen waar het kind op zat zodat het rustig kon plassen, maar het kind dacht dus het zelfde en zat met z'n vinger er tussen, ik bleef maar door duwen omdat ik dacht goh wat gaat die deur toch stroef dicht, vreemd zeg! Tot dat het kind dus super hard begon te krijsen oeps! Wat voelde ik me schuldig zeg.

En laatst wilde we nog even gauw op zaterdag avond boodschapjes halen, zonder er bij na te denken trekken we de deur achter ons dicht en jawel.. De sleutel lag nog binnen, hoe dom kun je zijn.. Alle ramen en deuren dicht en we wonen op 8 hoog.. Niet erg handig dus.
    Moesten we een sloten maker laten komen die de deur voor ons kwam open breken.
    Nu vragen we dus steeds aan elkaar: sleutels? Ja! Check;)

7. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Ohja! Nog een domme actie van mij..
    Lijk nu trouwens wel echt een enorme kluns maar bedenk me zoveel haha.

Laatst had me vriend de hele woonkamer geverfd, alleen de randjes moesten gebeuren maar daar had die geen zin meer in, ik dacht dus als verassing alle randjes af te verfen in de woonkamer, super veel werk maar wilde bewijzen dat ik het ook kon.
    Ik druk aan de schilder en ben klaar, zag wel wat verschil in kleur, mijn werk was wat donkerder maar dacht dat het nog gewoon moest opdrogen, tot ik zie dat ik de kleur van de keuken heb gebruikt in plaats van de woonkamer..

8. Aloe

Aloe Niet meer actief

Ik zat een keer met een vriendin thee te drinken. Komt haar zoontje van toen 4 naar beneden gerend met een roze speeltje in zijn hand, oeps!

9. IH5

IH5 Niet meer actief

Snel tijdens het werken at ik even een broodje achter mijn computer en meteen daarna weer verder met mijn spreekuur. Nadat daarna drie patienten geweest waren, ging ik even gauw naar het toilet. Ik kijk in de spiegel: blijkt er broodbeleg (chocopasta) aan mijn mondhoeken te zitten! :) Schaam! omdat ik heel snel en dus slordig had moeten eten.

Waarom zeiden die patienten dan ook niks? ;)

10. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Van de zomer stonden manlief en ik buiten om onze voortuin netjes te maken. Door de wind waait de voordeur dicht en we hadden beide geen sleutels bij ons. Manlief heeft toen de ladder bij de buurman geleend om over de poort te klimmen. De achterdeur stond gelukkig wel open en konden we weer naar binnen. Sindsdien nemen we altijd eerst de sleutels mee.

Manlief is ook vaak genoeg naar de supermarkt gegaan zonder portemonnee.

11. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Met dochter een weekend naar ons vakantiehuisje gegaan. Alles ingepakt, maar haar onderbroeken niet in de tas gedaan.
    Oeps, dan maar een mama onderbroek aan (ze is 12) en we kopen snel bij de Hema nieuwe. Te snel gekocht, want de volgend ochtend bleek dat ik strings had gekocht. Alweer oeps. Nog maar een dagje een mama onderbroek. Gelukkig had ik extra meegenomen.

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

Haha, nou, wat betreft bagage hadden wij begin dit jaar ook een beste oeps! Ik had alles zorgvuldig ingepakt voor het weekje stacaravan in Frankrijk. VL had 1 kleine tas spulletjes, ik had een grote weekendtas vol met spulletjes, een boodschappentas met extra badhanddoeken voor het subtropische zwembad & versnaperingen voor onderweg, mijn handtas en ik had nog een tas met dingen die je niet daar wilt kopen zoals handdoeken, beddengoed, zout/peper/suiker, wc-papier, afwasmiddel etc. Al die handige zaken...

Maar ik was ultra-zwanger en kon niet zonder hagelslag dus ik zeg tegen VL: nog niet die tas meenemen hoor, de hagelslag moet er nog in. Hij zette de tas weer neer en ging weer verder met de andere bagage in de auto doen. Ik liep op het laatst het laatste rondje door het huis te doen; alles op slot, katten goed verzorgd, planten op het aanrecht gezet voor de buurvrouw, alle bagage weg??? En ik keek vluchtig in de huiskamer voor de tassen. De tas met handige zaken stond er niet meer dus ik lichtelijk 'grommend' de hagelslag in mijn eigen handtas gedaan en de deur afgesloten.

Komen we in Frankrijk; vraag ik aan VL of hij de tassen uit de auto wil halen zodat ik kan poetsen en dergelijke... Komt hij binnen met de derde tas en zegt: zooo, klaar. "Waar is de andere tas?" Welke andere tas???

Afijn, een week later thuis gekomen zag ik de tas net naast de voordeur op ons staan te wachten. En geloof mij, op het moment dat je om 21:30 aan komt in Frankrijk op een verlaten camping is hagelslag minder belangrijk dan wc-papier :x

13. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    Op het station had ik zo'n AH-broodje gekocht. Lekker zitten op een bankje. Ondertussen had ik mijn OV-chipkaart in het plastic bakje van de broodjes gelegd. Broodje op, bakje netjes in de prullenbak gegooid. Weer rustig gaan zitten. En opeens gingen daar mijn alarmbellen. Waar is mijn OV-chipkaart?! En de bus gaat ook bijna... Alles overhoop gehaald. En toen realiseerde ik mij dat ik dat ding in dat plastic bakje had gedaan, die ik zojuist in de prullenbak had gegooid. In een prullenbak waar je niet in kunt kijken en die niet open kan verder. Dus ik hang daar zo met mijn hand in, en op de tast maar voelen. Ik vond wel een bakje, maar daar zat niets in. Wat nu?! Ik uiteindelijk maar naar een winkeltje, waar ik met mijn rode kop vertelde dat ik mijn OV-chipkaart in de prullenbak had gegooid. Per ongeluk ja. Er werden nogal wat grappen gemaakt. Die man uiteindelijk iemand opgebeld die daar over ging. Dat duurde nog een tijdje, maar er zou iemand komen. Ik lag slap van het lachen ondertussen. Toen ging er weer een alarmbel af in mijn hoofd. Ik voel eens in de zak voor op mijn trui en voila! Daar was mijn OV. Wat moest ik nou doen?! En ik bleef maar lachen. Met een rood hoofd gefluisterd aan een vriendin, dat ik dat ding gewoon nog had. Uiteindelijk maar besloten dat ik het maar moest opbiechten, maar daar kwam de man al aan die die prullenbak open zou maken voor mij. Tsja... Dat was al niet meer nodig.

14. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    fruitmoes; ohhhhh gatver!!! ben je echt met je hand in die prullenbak gegaan brrrr vies!!!

15. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

#135 Klaproos, 9 nov 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 nov 2013
    Soms sta ik in de zomer wel es bij mn ouders op de stoep met blote voeten. Oeps,schoenen vergeten! Zelfde verhaal nog eens maar dan met sloffen ;) Ook bij de kassa staan zonder geld,meerdere malen. Dat vind ik echt zó kut!

16. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ken je die soja bonen? Ik pakte eentje uit de verkeerde schaal.. Stak er eentje in de mond die mijn tafelgenootje al had genomen haha

17. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Oh briljant. Ik was eens onderweg naar een feestje, met als thema 'pyjamaparty'. Ik zat dus in mijn pyjama achter het stuur en ik had mijn grote konijnensloffen naast me op de passagiersstoel gezet. (want anders reed het zo vervelend)

En toen werd ik aangehouden voor alcoholcontrole... :D De agenten keken echt heeeel raar, volgens mij dachten ze dat ik niet helemaal spoorde. Dat kwam nog goed uit toen ik erachter kwam dat ik de autopapieren niet bij me had. Dus ik het schadeclaimformulier uit het kastje gepakt en heel onnozel gedaan: "Zijn dit ze??"

Toen hebben ze me maar laten gaan :p

18. topper12

topper12 Niet meer actief

Proest! :D:D:D

Ben dan altijd wel benieuwd met welk verhaal die agenten thuiskomen :D

19. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik werkte toen nog in de kapsalon en ik had zo'n last van diarree. Ik wilde natuurlijk daar niet poepen, maar met diarree moet het toch he? Dus na een tijdje zeiden m'n collega's 'smnee, niet aanstellen en gaan. Er is de hele morgen al niemand geweest, dat zal wel zo blijven'.
    Tja, oké.. Toch maar gegaan, en ik zit op de wc en hoor ineens de deur. Open dicht, open dicht, open dicht.. Ik begon te lachen, leuke collega's heb ik toch.. Een geintje moet kunnen!
    Tot ik op wilde staan, iemand aan de deur trok en heel hard MAMAAAA riep. De hele wachthoek zat dus vol, en er stond een kind aan de deur te trekken die dus ook niet zelfstandig kon plassen. De wc deur stond dus open, en de hele salon stonk naar mijn diarree. En het ergste is nog, de wc was naast de wachthoek en iedereen had mij dus de wc uit zien lopen :)

20. Ik liep vanmiddag in de Action, vre-se-lijk druk (op dinsdagmiddag, wáárom?). We moesten nog chocoladepepernoten hebben, die liggen hier in één van de middenpaden. Er lag nog één zak op de één-na-onderste plank en nog tig zakken op de alleronderste. Ik dacht; ik neem die ene wel, die ligt daar zo zielig alleen. Ik pak de zak op, strek m'n arm uit om hem aan m'n vriend te geven, die het mandje droeg, IS DIE ZAK OPEN. Chocoladepepernoten everywhere. Echt, ik kon wel door de grond zakken. Zeg ik ook nog met een heel hoog stemmetje; 'Awkwaaaaard!', waardoor de aandacht nóg meer op me gericht werd. Gelukkig hoef ik voorlopig niet naar de Action ;)

Deel Deze Pagina