Oeps momenten

Discussie in 'De lounge' gestart door Marieke4mei, 5 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Hahaha leuk al de verhalen.

Ik liep een keer in de stad met mn pas gekochte schoenen met wat hele hoge hakken. Tijdens het lopen en druk pratend met mn vriendin stond ik ineens op een rioolput, en zat ik vast met de lange hak van mn schoen in zo'n ding, shit wat nu? Ik dus hard trekken, laat mn hak los :$ stond ik daar dus met een schoen zonder hak. Zie je het voor je, een platte schoen en een met hoge hak, geen gezicht. Schaamde me dood. Gelukkig hoefde ik "maar" 5min te lopen (of beter gezegd strompelen) tot de auto. Ik deed dus mn goede schoen ook maar uit en liep op mn panty's over straat. ;) En mn vriendin die plaste letterlijk van het lachen in haar broek.

2. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Ik had een uh, bepaald soort vibrerend speeltje meegenomen op mijn vakantie naar Turkije. Helemaal vergeten dat ik dit gedaan had! De bagage duurde wat langer dan normaal, kans was dus dat die helemaal niet aan zou komen maar de dag erna.

Toen ik mijn bagage kreeg hoorde ik dus wat vibreren, of meer buzzen, ik kon me echt niet bedenken wat het was de eerste aantal minuten, maar ik schaamde me kapot.. Uiteindelijk snel mijn koffer open gedaan en batterijen er uit gehaald..

Je wilt niet weten hoe snel die koffer open ging zo min opvallend mogelijk..

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Wij waren een keer bij de griek met mijn ouders en zus en hadden zo'n grote vleesschotel besteld voor ons allemaal. Daar stonden van die groene vuursponsjes op. Toen die inmiddels uitgebrand waren vond mijn man het schijnbaar vreemd dat die nog niet opgegeten waren en nam er een smakelijke hap van. Hahahahaha.

Deel Deze Pagina