Ipv geboortebord iets heel anders...

Discussie in 'De lounge' gestart door Otje, 14 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Laatst fietste ik ergens lang waar een baby was geboren. Ipv een geboortebord hadden ze iets heel leuks voor het naam hangen. Ik zal het een beetje proberen te beschrijven:

Eerst een blauw rompertje... daarna 4 spuugdoekjes langs elkaar gehangen met op ieder doekje 1 grote letter wat voor hun de naam "MICK" spelde en daarna weer een blauw rompertje.

Echt een heel leuk gezicht! Dacht meteen: Dat wil ik ook als onze baby geboren is. Maarre... hoe krijg je letters mooi op textiel gedrukt of waar je kan je dat laten doen?

Gr Otje

2. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Misschien borduren.
    Je hebt ook textielverf en als je in een hobbywinkel (letter) sjablonen koopt krijg je ze vast ook zo mooi.

Succes.

3. Annelies

Annelies Niet meer actief

bij de hema heb je van die vellen voor in de printer.
    in word maak je de letters gewoon supergroot, 1 letter per pagina.
    je legt die vellen in de printer, print ze dus op dat papier en dan kun je ze op je rompertjes strijken!
    wordt echt super mooi en je kunt het zelfs uitwassen!
    niks met scheve letters en vlekken ed! ideaal!
    SUCCES ;)

4. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Das een leuk idee, wij gaan ook iets heel anders doen dan vlagetjes of een ooievaar!

5. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Grappig idee idd, moet de baby alleen niet een al te lange naam hebben :)

6. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Annelies: weet je toevallig hoe dat papier heet? Dat is denk ik precies wat ik nodig heb!

Zorra: Wij hebben een naam van 4 letters dus dan is het te doen. Hihihi.

Gr Otje

7. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ik heb ook zoiets voor de raam hangen!
    Hebben de oma's gedaan... toen ik terug kwam uit 't ziekenhuis waren ze net klaar. Zij hebben hier gewoon een dikke zwarte stift voor gebruikt.
    Het kan mooier, maar het ziet er aardig uit en omdat wij toch op de eerste etage wonen, zie je het toch niet van heel dichtbij.
    Ook heb ik op deur een grote strik. ook weer wat anders dan gewoon een bord.
    Ik zal de foto's eens in mijn album zetten!

Succes ermee!

Groetjes Niki

8. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik wil de letters op rompertjes zetten. Idd met dat papier, of met een textielstift erop schrijven.

9. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    blijft dat wel fatsoenlijk zitten als je het een paar weken buiten in de regen laat hangen?

10. Annelies

ik weet niet precies hoe het papier heet maar als je vraagt naar papier voor in de printer waarmee je teksten op textiel kan drukken kunnen ze je het vast aanwijzen.
    het ligt in ieder geval bij de computerartikelen, bij ander printerpapier ed...
    ik zal kijken of ik er nog achter kan komen!

11. Annelies

transferpapier heet het....
    heel veel succes, ik hoop dat het gaat lukken!
    erg leuk idee trouwens.... misschien ook iets voor mezelf... ;);)

12. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Meliske: Ik hang het aan de binnenkant van het raam.

Gr Otje

13. Annelies

ik heb het zelf ook ooit gedaan met een shirtje, heb hem gewoon uitgewassen op 40 graden en hij bleef mooi. dus een regenbuitje hier en daar kan het vast en zeker wel verdragen!

14. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Thnx Annelies! Ik ga volgende week meteen kijken bij de Hema.

Niki: Ik heb de foto's gezien! Leuk hoor!

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ow okido! wel een heel leuk idee trouwens!

16. Niet meer actief

hoi

Bij mij stond er een beer in een schommelstoel met een kleine beer op schoot. Die had opa gemaakt voor zijn kleinkind, en vond het zo leuk toen ik thuiskwam uit het ziekenhuis.

hielkje

17. wendyp

wendyp Niet meer actief

onze beste vrienden zijn laatst vader en moeder geworden. Het zijn onze 'motorrij maatjes'

Helemaal gek van kawasaki allemaal..
    Heeft haar vader van hout een motor gemaakt.. groen geschilderd, grote muis erop met een blauwe strik en die aan de balkonrailing gehangen.. zo stoer!

De foto is naar kawasaki nederland gegaan en ze hebben een kawasaki beer thuis gestuurd gekregen.. super!

18. Niet meer actief

T-shirt transfer paper van de HEMA

zo heet het heb toevallig nog een pakje liggen hier zitten 6 A4 vellen in het werkt super heb al diverse t-shirts er mee bedrukt

groetjes baby blues

19. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    ik heb geen voortuin dus ik ga zo'n ooievaar doen (als ik ooit zwanger wordt en beval) die je op het raam moet plakken.

Het lijkt dan net of de ooievaar naar binnen is gevlogen ziet er ook heel erg leuk uit

20. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Dat spul van de hema is superspul!

Ik heb bij mijn afstuderen een t-shirt gekregen met een voor mij passende tekst.
    Ik ben ik 1998 afgestudeerd en ik moet zeggen, het shirt is helemaal aan flarden gewassen, maar de tekst is nog steeds prima!

Groet van Kiki.

Deel Deze Pagina