Missed abortion verwerken en weer door gaan

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Einepyk, 13 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Einepyk

Einepyk Lid

13 jan 2014
    5
    0
    0
    Wolvega
    Hallo allemaal,

Misschien is hier al een topic,over hoor. Maar zou graag in contact eillen komen met vrouwen die ook een missed abortion hebben gehad. Ik was veertien weken in verwachting toen we erachter kwamen dat het kindje met twaalf weken gestopt was met groeien.
    Wat een verdriet! Ongepland zwanger geworden door de pil heen, maar zo blij! Het vervelende was dat we het kindje twee weken voor onze bruiloft verloren. Toen door gegaan, maar krijg nu de klap heb ik het gevoel.
    Herkenbaar? Eerst zeggen dat het goed gaat, maar ging toch niet zo goed.
    Nu is onze blik wel op de toekomst gericht en we proberen het weer. Ik had dit weekend mijn eisprong, dus hoop dat het raak is.....want wat duurt wachten lang als je iets graag wilt!
    Toch ben ik zo bang dat het weer mis gaat...pff!!

Hoop op reacties!

Loefs Einepyk!

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Dit gedeelte is puur om jezelf voor te stellen.

Misschien kun je meer lotgenoten vinden in dit gedeelte van het forum

Miskraam - Zwangerschapspagina

3. Budgie

Budgie Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.721
    8
    38
    Herkenbaar. Mijn eerste zwangerschap "eindigde" ook zo in april 2013. Ook ik was door de pil heen zwanger geworden. 1e echo gehad hartje klopte, begon het toen net allemaal te beseffen. 2e echo rond de 12w bleek de uk te zijn gestopt met groeien (8w5d).

Ik was bijna klaar met mijn stage, deze afgemaakt om daarna 2 weken school te missen.. Aangezien het niet vanzelf op gang kwam cytotec gekregen. Pas maanden later had ik er vrede mee en de "uitgerekende datum" man man wat een periode.. Wel de periode dat ik weer een positieve test in handen had, dus erg dubbel.

Hopelijk zijn jullie snel (weer) in verwachting van een lief klein wondertje. Het is jullie gegund!

Deel Deze Pagina