Hahaha geweldig dit!. Mijn dochter heeft onlangs het woordje "koe" geleerd, ook pikte ze het geluid van een varken op. Vanaf dat moment roept ze dus op van alles wijzend "koe" en maakt dan een knor geluid. De dag erna gingen we op kraamvisite. De kraamvrouw vroeg of ze al wat woordjes kon. Vol trots roept ze "koe" met knor geluid al wijzend op de kraamvrouw.... Gelukkig wees ze vervolgens op mij en viel mij het zelfde ritueel ten beurt. hierdoor kon ik het mooi wat afzakken en zag ze er dus wel de humor van in.
Mijn dochter heeft een terugval gehad in haar nachtzindelijkheid dus ben ik met haar samen luiers uit gaan kiezen en daarna hebben we meteen alvast kraamverband voor mij gekocht (had ik nog niet nodig maar zo kon ze zien dat er dus geen nood aan de man is en iedereen het soms nodig heeft) afijn, een tijdje later staat er een vrouw bij de kassa met maandverband (gewone maar het pak leek op kraamverband) dus mijn dochter roept vanaf het gangpad waar wij stonden (uitkijkend op die kassa) heel hard "KIJK MAMMA DIE VROUW HEEFT OOK LUIERS NET ZOALS JIJ!" ookal is maandverband het normaalste in de wereld, mijn wereld kon heeeeel ffies verdwijnen toen... en ooit in het zwembad maakte ik een hele nare opmerking die niet zo bedoeld was en ook niet gehoord werd door de jongens waarom hij ging. We kwamen 3 wat "molligere" jongens tegen van een jaar of 6 a 7 en mijn dochter zei toen ze net weg wilde zwemmen "die kinderen zijn dik he mamma!!" dus ik wil haar wat wijze woorden toestoppen door te zeggen "schat, ookal is dat zo, dan nog is het niet netjes om dat te zeggen, daar kwets je kindjes mee en dan worden ze verdrietig" Mijn man die achter me stond kwam niet meer bij... ik hoor het nu "OOKAL IS DAT ZOOOOO" lekker kwetsend voor die arme kindjes als ze het gehoord hadden hahaha
Haha geweldig! Zoiets zou mij ook wel kunnen overkomen Ik heb wel vaker zulk soort dingen, maar nu kan ik natuurlijk niks bedenken. Ik weet er nog wel een van mijn zoontje. We waren op vakantie geweest met mijn zusje en gaat vriend. Op vakantie waren mijn man en mijn zusje allebei een keer uit bed gevallen. Na de vakantie vroeg de juf aan mijn zoon of hij een leuke vakantie had gehad en toen zei hij: "jawel, maar papa en tante *naam* waren samen uit bed gevallen". De juf keek toen wel heel verbaasd .
Wahahah ik ga helemaal stuk van al die verhalen De mijne had ik al een keer geplaatst maar past hier ook mooi bij. Mijn zoontje van 3 is gek op bbqen alleen kan hij het woord niet uitspreken. Hij zegt bange koeien. We liepen langs een paar open tuinen direct aan de straat. Daar zat een groepje te bbqen. Mijn zoontje wijst er naar en roept keihard: kijk mama bange koeien. Nou ik kwam niet meer bij!
Dochter en zoon zijn helemaal in to babietjes (hele hoop geboren laatste tijd). Dus dochter gaat overal verkondigen dat papa een baby in haar buik gestopt heeft. Hele rare blikken krijg je dan
Hahahaha Ik werk in een drogist en een vrouw kwam vragen om glijmiddel want haar paard zou binnenkort bevallen en ze had van de dierenarts een lijst meegekregen. Dus ze is aan het kijken naar de verpakking en zegt "ik denk niet dat ik die helemaal nodig heb". Dus ik zeg lachend "ach, je weet maar nooit of u hem nog eens kunt gebruiken". Ze werpt een blik naar me en zegt "het werkt anders nog prima daar!!!" Ik bedoelde uiteraard als nog een paard zou gaan bevallen
Van mijn schoonmoeder: Haar zwager had geprobeerd zelfmoord te plegen, gelukkig is dit mislukt! Maar dit had hij geprobeerd door iets op te drinken. Toen ze op ziekenbezoek was had ze ook net haar kadootje gekregen (flesje parfum) van haar moeder en zus(de vrouw van dus..) die op vakantie waren ten tijde het gebeurde. Hij was dus weer thuis en mijn schoonmoeder ging dus heen en kreeg haar kadootje. Ze laat t parfum aan mijn zwager ruiken die mee was en vervolgens vraagt ze aan haar zwager(die dus zelfmoord had proberen te plegen): "moet je ook even proeven??" Ipv ruiken!! Het ging geheel per ongeluk! Mijn schoonmoeder heeft vaker dat soort stunten maar niet vaak op zo'n knulig moment hihi
Het bekende verhaal bij zwangere vrouwen: Zo, dat duurt niet lang meer hè? .. Uhh ik ben net een maandje zwanger.. Oeps
Hahaha! Leuke verhalen! Ik was met mijn dochter bij de Lidl laatst en ik had mijn dochter even op de arm, ze wilde namelijk uit de winkelwagen klimmen. Komt er een vrouw naar me toe en zegt "Ah wat een schatje zeg!" En meteen daarachteraan: "Ja, je dochter dan he?" Haha bedankt he!
Ik zei een keertje tegen iemand met een tweeling-baby in een duowagen met allebei dezelfde kleertjes aan en totaal hetzelfde: "Oh wat ultiem schattig, dat ze jullie nog uit elkaar kunnen houden, wat een onwijze leuke dotjes, waaa lieieieieffff, koesjiekoesjiekoesjie" En toen zei paps: Wil je er eentje van me hebben? Ik heb ze toch dubbel! Moeders in kwestie draaide zich om en keek mij aan alsof ze zowel man als mij dood wilde hebben
De stiefmoeder van mijn oudste twee kinderen was bevallen dus ik op kraamvisitie. Toevallig had ik een paar maanden daarvoor een onwijs leuk setje jongenskleertjes gekocht, zo van, dat is leuk als er ergens een jongetje geboren wordt. En idd een vriendin kreeg een jochie. Dus zou zij het krijgen. Maar ze vroeg heel specifiek om iets anders, dus geen probleem. Dus ik op kraamvisitie. Geef het cadeautje. Oh zegt ze, wat leuk zeg, had je toch niet hoeven doen! En wat zeg ik... Oh geen moeite hoor, ik had het nog liggen, eigenlijk voor iemand anders gekocht... Eh oeps!