hotel in new york (voor mijn ouders)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door twijfelkont, 19 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twijfelkont

21 feb 2012
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Mijn ouders zijn momenteel op vakantie in Florida en vandaar uit willen ze in een paar dagen naar Canada rijden (daar woont familie) en dan op de terugweg via New York naar huis (heb ik ze aangeraden!).
    Wie weet er nog een goed hotel in (de buurt van) New York waar ze prima met de auto kunnen komen/parkeren en vandaar uit de stad gaan verkennen. Liever niet in een al te erge wijk (criminaliteit).
    Qua kosten zal t niet zo heel veel uit maken, maar hoeft geen 5 sterren ofzo te zijn,
    ben benieuwd of jullie nog goede suggesties hebben,
    groeten
    twijfelkont

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Holiday Inn Hasbrouck Heights! Buiten de stad, maar met de bus is de stad goed te bereiken. Rustige omgeving, je kan je auto er gewoon parkeren en de kamers zijn goed.

3. twijfelkont

21 feb 2012
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt alvast, ga t straks even bekijken!

nog andere suggesties (of goede 'insider' tips voor de stad???)

4. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Voor in de stad bijvoorbeeld het Candlewood Times Square, The New Yorker Hotel, Edison Hotel. Alleen parken is in de stad echt een probleem en als er parkeer gelegenheid is, vaak heel duur.

Wij hebben een fietstocht gedaan door de stad heen was geweldig. Vrijheidsbeeld en Ellis Island bezocht, Top of the Rock, heel veel Musea bezocht en vooral genoten.

Nou moet ik er eerlijk bijzeggen ik kom er regelmatig, ik ben namelijk Sales Manager bij een Touroperator alleen gericht op Amerika en Canada.

5. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hallo!

Wij hebben 2 jaar geleden in hotel Ramada Long Island City gezeten, paar minuten lopen naar de metro, je bent dan in 10 minuten op Times Square. Het staat in een buitenwijk van NY, maar we hebben ons geen moment onveilig gevoeld! Prijs/kwaliteit was echt prima.
    Ramada Long Island City | Long Island City, NY 11101 Hotel

Voor wat betreft de stad zelf: neem de Staten Island Ferry, deze is gratis en je vaart letterlijk langs het Statue of Liberty. Je kan dan niet op het eiland zelf komen, maar wij vonden het genoeg om erlangs te varen.
    Ook hebben wij een basketbalwedstrijd bezocht van de NY Knicks in Madison Square Garden, echt een belevenis!

Misschien heb je hier wat aan...:)

Deel Deze Pagina