Hoi dames Toch maar even hier een vraagje plaatsen Ik ben op het moment vandaag 11 weken zwanger van mijn 5 de kindje. Nu denk ik het gevoeld te hebben maar is dit wel mogelijk? Het was een heel herkenbaar gevoel dat wel,maar 11 weken is best vroeg dacht ik zo. Heb dit al 3x gevoeld twee dagen geleden 1x en 2 x vandaag vanochtend op bed en 10 min geleden. Het is toch een Zo herkenbaar het gevoel en toch twijfel ik juist omdat ik pas 11 weken ben. Wat denken jullie? Zou het toch mogelijk kunnen zijn?
Ik voelde dit keer ook al met 11 weken loopjes! Vanaf 13/14 weken duidelijk en vanaf 16 weken m'n man ook! Dus ja, ik zeg dat t kan haha
Mijn dochtertje voelde ik voor het eerst met 13+2. Ook vroeg. geen idee of 11 weken ook al kan. Zal per persoon anders zijn
Mijn dochter voelde ik met een week of 14. Deze keer met 11 weken ook de eerste plopjes al! Kan dus zeker
Wat leuk he die eerste plopjes voelen! Ik had bij mijn derde kindje ook al met 13 weken en bij mijn vierde kindje inderdaad met 11 weken. Dus ik zou zeggen dat het kan.
Ik ben voor het eerst zwanger maar dacht met 15 weken toch al echt duidelijk wat te voelen. Aangezien je "herkenbaar gevoel" zegt, vermoed ik dat dit niet jouw eerste zwangerschap is en aangezien ze zeggen dat je het bij volgende zwangerschappen waarschijnlijk nog eerder voelt, denk ik dat het zeker mogelijk is dat je het al voelt bij 11 weken. Jij weet wat je voelt en als het herkenbaar is zal het wel zo zijn.