Je moet wel genoeg water in de magnetronsterilisator doen. Mijn man heeft er een keer te weinig water in gedaan. Ik kon toen allemaal nieuwe flessen kopen (3 stuks). Maar als je het goed gebruikt is het een ideaal ding.
ja zo werkt het precies. bij mij staat er alleen wel bij dat de tijd afhangt van hoeveel watt je magnetron is.
Als je een combi magnetron hebt moet je ook niet de oven gaan voorverwarmen als je de magnetronsterilisator er nog in hebt staan, ook dan moet je de hele inhoud nieuw kopen (ja, helaas ervaring mee ) Groetjes Doris
hmm, ineens roken we wel een errug vreemd luchtje Toen was de sterilisator als een plumppudding in elkaar gezakt.... het was een waar kunstwerk 8) Groetjes Doris
Ik geloof niet dat dat kwaad kan. Toen we net met flesvoeding begonnen hadden we hier ook de flessen in de an gedaan om uit te koken zijn we in slaap gevallen totdat de rookmelder ging. En toen hadden we gesmolte flessen tja kleinigheidje blijf je houden
Bij gebruik van de magnetron sterrilisator is het 7 minuten op 750 watt, 6 minuten op 800/850 watt en 5 minuten op 900 watt. En inderdaad 200ml water erin..
ik zet er alle flessen in en zet gewoon de magnetron aan op de stadaard wat ik zou niet weten hoeveel dat is en dan 10 min.
Ja die heb ik al een aangezet zonder water, hihi, stinken...... Volgens mij kan een half uurtje koken geen kwaad