Echt het waait hier zo enorm hard dat ik gewoon dingen weg zie waaien en takken van bomen af zie breken! Stormt het bij jullie ook zo erg?
Nee hier regent het al zo goed als de hele dag en wat een wind Ik heb rolluiken en normaal kan de raam op kiep blijven staan maar als ik dat doe zit ik in een spook film hihi
Hier ook al.. Rolluiken dicht en ramen op kiep dus ook een spookhuis haha heb ze maar dicht gedaan en alleen op de slaapkamer open.. Zoontje vond het ook niet zo gezellig die klappende ramen
Hele dag al dikke herfststorm hier. Dorp was deels afgesloten omdat de straten blank stonden, putten waren volgelopen door extreme regenval. En de regen kwam diagonaal naar beneden. Vind het wel gezellig en knus dit weer. Heb mijn huis weer herfstproof gemaakt met kaarsjes, en alle zomeraccessoires in de kast en de andere weer tevoorschijn gehaald
Hier (zuid-west Brabant) ook al heel de dag gigantische stortbuien en storm. Gisteren trouwens ook al heel veel regen gehad hier.
Wat een wind he! Is ineens goed herfst! Hoef iig niet met de auto naar de wasstraat na die regen van vanmiddag.. Hier ook den haag, en hoorde van de buurvrouw dat het zeker morgen nog zo doorgaat. Morgen maar een stoofpotje maken..