Hallo allemaal Ik ontdekte bij toeval deze leuke zwangerschapspagina. Ben in januari bevallen van een dochter. Ik hoop hier gezellig te kletsen met andere dames. Groetjes
Hallo Kersie, Welkom op het forum. Nog gefeliciteerd met je dochtertje. Is het je eerste kindje? Groetjes Nadine Ik zie dat je uit Limburg komt ik kom ook uit limburg (zuid limburg)
hallo, ik ben ook nieuw! mijn naam is Shine, ik ben 25 en ben sinds deze maand aan het "klussen"voor het eggie..hihi ik was wel even benieuwd hoe het hier allemaal gaat.. ik las dat er al flink wat zwangere buiken zijn -> succes allen! groetjes Shine
@kersie En hoe bevalt de mama rol ? @Ramonamvjejo dat is idd maar een paar dorpjes verder hahaha wel leuk om te weten dat er ook meiden(vrouwen) uit mijn buurt komen ik zie dat je 7 weken zwanger bent nou ik wens je heel veel succes en spannnend dat je binnenkort je eerste echo hebt Groetjes Nadine
Dames allemaal bedankt! Shine jij ook welkom natuurlijk Enne Nadine de moederrol is de mooiste uit mijn leven!