Maandag zijn 2 collega's jarig uit mijn team en dat was ik helaas even vergeten...... Ik moet dus morgen nog snel wat voor ze halen. Omdat ik een bon niet leuk vind en verder weinig weet, wilde ik graag een kado pakket samen stellen. Maar ook dat vind ik nog moeilijk.... Dus ik heb jullie hulp nodig! Collega 1 is eind december uitgerekend van haar eerste kindje, ik wil een leuk mama-pakketje voor haar maken. Ze is nogal van de biologische en groene producten, wat is leuk voor haar? Ik wil wel met de juiste bodylotion aankomen zeg maar... Collega2 gaat in sep weer naar school, is natuurlijk wel iets makkelijker, maar verder dan een etui kom ik niet Iemand leuke ideeën?
Weet niet maar ook ik ben a.s maandag jarig!! Collega een woord snel moeder zou idd iets in die richting geven. Collega twee tja weet je een cadeaubon vind ik vaak nog steeds leuk om te krijgen kun je zelf vaak wat voor je zelf kiezen.
Bij De Tuinen hebben ze heel veel keus in biologische huidverzorging, daar kan je voor je eerste collega wel scoren. Je zou voor je tweede collega hetzelfde kunnen kopen, maar onderscheid maken tussen kalmerend (mama) en oppeppend (student). Anders hebben ze bij de Hema ontzettend leuke paperclips, post its en notitieboekjes die je leuk kan samenstellen.
Ik ben een studerende mama en weet je wat ik he-le-maal leuk vind? Die snelhechters van de Action. Ze kosten bijna niks, maar het patroontje is zo leuk. Je hebt in plaats van saaie snelhechters met een doorzichtige voorkant allerlei patroontjes erop zitten. Dat vinden ze bij mij op de studie (HBO) allemaal te blits We zitten elkaar verschillende patroontjes te ruilen omdat elke Action verschillende heeft. Het is misschien een heel suf iets, maar dat zou je kunnen geven. En dan misschien een pak a4-papier nietmachine met nietjes, deugdelijke perforator, pennen, collegeblokken en dat soort dingen. Daar schrijf je er namelijk wel een hoop van vol in een schooljaar. Althans, zeker 3 als je een gemiddelde student bent Voor de mams in spe: een muziekknuffeltje met een trekkoord, een gipsafdruksetje, een cadeaubon voor een gezinsshoot, een teddybeer of iets anders dat heel cute is.
Voor diegene die moeder wordt: bio spulletjes zijn wel wat duurder,maar bijv Kruidvat heeft ook een Naturals lijn. Heb je wat meer te besteden voor je pakket:Weleda heeft een verzorgingslijn voor zowel haarzelf als baby. Houten speelgoed zal ze dan vast ook waarderen