Hallo, Ik ben 3 weken geleden bevallen en vloei sinds 2 dagen niet meer. Is dit normaal? Ik dacht dat dit wel 6 weken kon duren? Hoe zat dat bij jullie? Liefs Wendy.
Het kan idd 6 weken duren, maar bij mij duurde het ook maar 3 weken. De een vloeit wat langer dan de ander. Ben jij er lekker snel vanaf !
Kan heeeel goed hoor....! Het kan wel zijn dat de komende tijd je menstruatie onregelmatig is.... Dat je een bloeding tussendoor hebt of zoiets... Ook dat is normaal!
2 wk. denk 3 dg erg hevig en daarna nog maar te vergelijken met een lichte menstruatie en na 2 wk weer helemaal over
Ik zelfs maar 1 week! Maar heb nog wel heel lang van die loggia verloren, dat is van dat wondvocht. Ik denk dat dat bij mij wel een week of 6 duurde.
Ik vloei nog steeds en ben 5 weken geleden bevallen. Vraag me wel af hoelang het nu nog gaat duren. Mocht een week na de bevalling weer met de pil beginnen en 1 strip is inmiddels al weer op.
Ik heb 7,5 week gevloeid en ben nu fijn overgegaan in de eerste menstruatie. Zeker de eerste 2,5 weken echt met kraamverbanden moeten doen, pas daarna met maandverband. Net toen ik dacht naar inlegkruisjes te kunnen werd ik ongesteld!
Oké, dat is dan normaal. Zijn jullie dan overgegaan naar inlegkruisjes of is dat te broeierig? Gr. Wendy.