spannend meid. Ik had gisteren bij het afvegen ook een beetje bloed dat terwijl ik vorige week ongie was
Ik hoef niet terug te komen om te checken.. Ze heeft alleen gekeken toen hij er in ging/zat en nu nooit meer..
Jemig, wat spannend zeg!Ben benieuwd... Even mijn ervaring met de Mirena..:die van mij is in mei geplaatst, op controle 6 weekjes later zat hij goed.Omdat ik me al een paar weekjes vreemd voelde, heb ik 2 weken geleden een test gedaan...zwanger!En wij hebben voor de spiraal gekozen omdat hij, volgens mijn gyn, de meest betrouwbare vorm van conceptie zou zijn Op de echo`s die daarna volgden, kon de gyn niets vinden in mijn baarmoeder, maar het HCG bleef wel stijgen. Dus een kijkoperatie..wat bleek...er zat een buitenbaarmoederlijke zwangerschap in mijn linkereileider, die ze vervolgens gelijk hebben verwijderd!(En op mijn verzoek de rechyter gesteriliseerd 8) ).Wij hebben 4 kids en willen niet meer kinderen... Mijn spiraal zat op de goede plek (nog steeds) en heeft op zich zijn werk goed gedaan door het vruchtje niet in mijn BM te laten nestelen, maar ja, hier zaten we ook niet op te wachten!Dus nu:Mirena, sterilisatie, mijn man wil ook gesteriliseerd, MAAR IK VRIJ NOOIT WEER ](*,) Toet:spannend, hou ons op de hoogte!
Lief dat jullie zo met mij meeleven Het is nog steeds afwachten,ik denk dat ik zaterdag ga testen,owh...zo spannend! Ga morgen wel even de huisarts bellen van hoe nu verder...( hij zit verkeerd en moet er toch uit volgens mij of ik nu zwanger bent of niet,ben benieuwd wat zij zegt. Duimen jullie voor me! Groetjes,
lijkt me zo raar om ineens weer zwanger te zijn... jou kleine komt uit maart zie ik is het je eerste en hou kijk je er nu tegenaan? ben nieuwschierig haha succes zaterdag!
Sophie is idd de eerste,eigenlijk vinden we het nog wel een beetje tevroeg,maar nu het misschien toch zo is vind ik het eigenlijk heel erg leuk en spannend! Groetjes,
Zo zeg... heb net even het hele topic doorgelezen! Heb je al getest? Wat spannend zeg... Ik denk dat ik het zou begeven van de spanning
@sandra: echt waar jeetje pff ik zou echt schrikken als ik nu weer zwanger zou zijn Was ze wel ongesteld? Ik ben altijd blij als ik ongesteld ben.
Nee nog steeds niks...had gister wel een inie mini beetje bruinverlies,heb wel af en toe buikpijn pff...weet eigenlijk niet zo goed hoe ik me moet voelen en denken....had mijn ha vanmiddag nog aan de telefoon en die schat de kans op zwangerschap wel klein,maar hij is er wel! Pff...wordt er een klein beetje gek van... Denk dat is zondag ga testen! Groetjes,
Bedankt he Toen ik zwanger was van Sophie had ik geen buikpijn alleen wat steekjes recht onder in,nu heb ik af en toe steekjes en buikpijn... IK WEET NIET WAT IK ER VAN MOET DENKEN....PFF....