Plasluiers zijn minder

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Opening, Mar 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Opening

Opening Niet meer actief

Ik heb even een vraagje of de luiers van mijn zoontje.
    Sinds hij 4 flessen krijgt zijn zijn plasluiers gewoon veel minder dan wat hij had. Ik weet niet of ik me hier zorgen om moet maken. Hij is nu bijna 6 maanden en wil hem ook graag wat extra aanbieden naast zijn melk maar er gaat gewoon heel weinig in. De ene keer drinkt hij wel een flesje thee de andere keer niet.

Maar die plasluiers blijven zo. Ik denk dat er misschien 2 plasjes inzitten per luier. Ze zijn niet meer zo kletsnat als eerst. Kan dit kloppen of moet ik me zorgen maken? Hij is gewoon levendig, drinkt zijn melk, lacht de hele dag door, slaapt goed. Ontlasting heeft hij ongeveer 2 tot 3 keer per dag.

2. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

Nov 18, 2008
    6,486
    0
    0
    Volgends mij is er niets aan de hand hoor!

3. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

klinkt goed hoor, pas als je kindje helemaal lege luiers krijgt, zonder plas dan zou ik het willen nakijken.

zoals je het beschrijft, 2 plasjes per luier en 2 tot 3 keer ontlasting zou ik me geen zorgen maken.

4. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    met de ontlasting gaat ook wel wat mee, en het duurt even voor ze wat meer gaan drinken hoor. Voor ze dat écht doorhebben. Ik weet niet hoe vaak je de luier verschoont? Maar dat wordt sowieso wat minder vaak nodig ook als ze langzaamaan groter worden.

Share This Page