Cyclys beetje in war? Ovulatietesten?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Esmaralda, Dec 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

Nov 8, 2009
    4,023
    10
    38
    Female
    Somewhere
    Hallo meiden,

Ik heb jullie advies weer even nodig. Ik had voor mijn zoontje een hele regelmatige cyclus, alleen sinds zijn geboorte is het een drama. Zo ziet het er tot nu toe uit:
    15-09-11
    15-10-11
    14-11-11
    12-12-11

Ik heb na de geboorte van mijn zoontje geen pil geslikt, maar ongeveer 2/3 maanden erna. Dat heb ik een maand volgehouden en toen ben ik er weer mee gestopt omdat ik zo erg verander door de pil (depri, sacherijnig, emotioneel etc.)
    Ik heb het toen niet bijgehouden wanneer ik ongesteld werd, maar het was ongeveer zoals nu.

Ik vind het alleen moeilijk om mijn eisprong te bepalen, ik voel hem soms wel, maar niet duidelijk genoeg om te zeggen JA dat is hem!
    Wat raden jullie mij aan? Zou het echt nodig zijn om ovulatietesten te gaan gebruiken? Zo ja, wat zijn goeie en beetje betaalbare? Zo nee, hoeveel dagen kan ik ervan uit gaan dat mijn cyclus dan is? Om zo een beetje mijn eisprong te bepalen. En is dit een beetje normale cyclus?

Alvast bedankt!

2. Claudia1986

Claudia1986 Actief lid

Aug 16, 2011
    106
    0
    0
    NULL
    Barendrecht
    Hoi Esmeralda,

Ik ben jaloers op jou cyclus hoor (ik ben juist heel onregelmatig), ik vind m netjes!
    Ik wil zelf ook met ovu testen gaan beginnen en hoor hele goeie verhalen over de zwanger&kids, heel erg betaalbaar!

Succes!

Groetjes Claudia

3. sasha1986

sasha1986 Lid

Nov 8, 2011
    23
    3
    3
    NULL
    NULL
    hoi esmeralda
    ik zit rond dezelfde cyclus als jou
    10-09-11
    10-10-11
    11-11-11
    10-12-11
    circa 30 dagen
    nu doe ik online ovulatie testen en zou ik vanaf de 23e dec vruchtbraar zijn
    Laatste menstruatie:zaterdag 10 december 2011 Cyclus:30 dagen Een beetje vruchtbaar:vrijdag 23 december 2011 Vruchtbaar:zaterdag 24 december 2011 Zeer vruchtbaar:zondag 25 december 2011 Zeer vruchtbaar (Ovulatie):maandag 26 december 2011 Vruchtbaar (Innestel dag):
    woensdag 28 december 2011

asl je vanaf de 23e seks zou hebben ben je dan nog optijd voor je ei-sprong. dit word mijn eerste ervaring voor een kindje.

4. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

Nov 8, 2009
    4,023
    10
    38
    Female
    Somewhere
    @Claudia: Ja? Ik was zo gewend aan mijn vorige cyclus dat dit voor mij een beetje vreemd is. Want ik zag bij die online ovulatietesten dat die paar dagen net kunnen uitmaken of je vruchtbaar bent of niet, vandaar mijn vraag :) Wel balen dat jou cyclus zo onregelmatig is, dat lijkt me echt heel vervelend! Ik zal eens gaan kijken naar die ovulatietesten van zwanger&kids, thnx voor de tip!

@sasha1986: Ja we zitten idd wel een beetje gelijk idd :) Welke website gebruik je daarvoor?

5. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

Nov 8, 2009
    4,023
    10
    38
    Female
    Somewhere
    Dank je!

Share This Page