oeps....

Discussion in 'Babynamen' started by maureenx, Dec 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wat een ei! maar zeker heel enthousiast om papa te worden? Ik zou er ook stevig de pest in hebben maar als jullie allebei zo enthousiast zijn over de naam, dan zou ik hem niet meer veranderen. Verras iedereen maar door hem geboren te laten worden ;)

2. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Ik zou me er niet druk om maken, het is nou eenmaal gebeurd. En ik zou zeker de naam niet veranderen. Volgens mij hebben wij de namen vooraf ook aan de ouders verteld. We hebben er nooit echt een geheim van gemaakt.

3. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

Oct 19, 2010
    1,063
    1
    38
    ooh, mijn man zou dat ook kunnen doen als hij een paar biertjes op heeft. Ik zou denk ik hetzelfde reageren als jij, niet reageren en hopen dat niemand het heeft opgemerkt, haha.

maar ik zou zeker niet de naam veranderen als je al zeker wist dat dit de naam voor jullie is! Als je nog een beetje twijfelde over de naam dan zou je nog eens verder kunnen kijken, maar als dit DE naam is, gewoon lekker doen. En zoals als vaker gezegd: er blijven nog meer dan genoeg verrassingen over!

succes!

4. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Mee eens! Ik zou woest zijn op m'n man. 1x per ongeluk, nou.. Dan zou ik ook ff flink pissed zijn, maar 2x?!?!

5. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    Tja, niet leuk natuurlijk, ik zou er ook flink van balen - maar ik zou zeker geen andere naam verzinnen!!

Mijn man heeft zich bij beide zoontjes ook een keer versproken. Bij de oudste noemde hij de naam in het bijzijn van mijn ouders. Mijn vader had het niet eens gehoord, maar mijn moeder dus wel. Ze zei later tegen me dat ze het een mooie naam vond. ;)
    Bij de jongste heeft hij zich versproken toen hij zijn moeder aan de lijn had. Gelukkig had zij het door de telefoon niet helemaal goed verstaan. Ze was er heilig van overtuigd dat we een Nicky kregen, maar mijn man had eigenlijk gezegd 'blablabla Niek die blablabla'. ;)

Het is niet leuk, maar dit is wel DE naam voor jullie, dus gewoon houden. Achteraf is het eigenlijk niet zo erg als dat je nu denkt...

6. misa

misa Niet meer actief

Hè wat balen... Ik herken het wel een beetje. Mijn man heeft het ook per ongeluk verklapt bij een aantal vrienden van ons. We baalden toen vreselijk allebei. Maar ja om daarvoor nou de naam te veranderen..? Nee echt niet! Geen haar op mijn hoofd!
    Na eventjes werd het balen wel minder en uiteindelijk konden we erom lachen hoor!
    Nu gaan we weer proberen de naam voor ons te houden als we straks gekozen hebben. Maar als het weer mis gaat, tja jammer dan.. :)

En tuurlijk blijft er nog genoeg verrassing over. Hoe jullie kindje eruit ziet, hoe het gaat, enz.
    Je kunt mensen altijd vragen de naam niet te gebruiken tot ie er is. Je kunt er nu toch niets meer aan veranderen, hij voelt zichzelf er vast rot genoeg onder. Bovendien bewijst het alleen maar dat hij er ook erg mee bezig is.. ;)

Share This Page