Oeps!

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Liddy89, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liddy89

Liddy89 Nieuw lid

7 jan 2012
    3
    0
    0
    Hoii dames,

ik moet toch even mijn verhaaltje kwijt ;)

In december heb ik een foutje gemaakt met de pil.. Normaal gesproken slik ik hem elke dag heel braaf rond hetzelfde tijdstip.

Maar nu had ik mijn stopweek gehad en moest weer beginnen aan een nieuwe strip. Ik had op een donderdag weer de eerste pil moeten nemen. Tot mijn schrik had ik geen strip meer! :$
    Zelf kon ik hem niet halen ivm met mijn werk. Toen heel vriendelijk maar dringend mijn moeder gevraagd of zij hem zaterdag wilde halen. Helaas was de apotheek maar een uurtje open die dag en vergat mijn moeder het ook.. :(

Afijn.. maandag was ik eindelijk even vrij en heb toen 's middags meteen de pil gehaald en ingenomen!
    In totaal heb ik dus na mijn stopweek do, vrij, za en zondag geen pil op! :$

Op de maandag dat ik weer de pil had genomen heb ik 's avonds ook onbeschermde gemeenschap gehad.
    Daarna elke dag braaf mijn pil geslikt en een week geen gemeenschap gehad..

Ik denk zelf dat de kans heeel erg klein is op zwangerschap maar zit er toch een beetje mee. Ook omdat ik een week later last kreeg van wat symptoompjes waar ik normaal noooit last van heb :(
    Dit kan natuurlijk ook komen omdat ik er toch mee in me hoofd zit ;)

Nu even afwachten, afgelopen zaterdag heb ik de laatste pil op en zit nu dus weer in mijn stopweek. Tot op dit moment nog geen ongi te bekennen..

Hebben jullie hier ervaring mee? Of kennen jullie iemand die misschien toch zwanger is geworden door een vergeten pil?

Sorry voor mijn hele verhaal hihi :)
    Ben erg benieuwd!

Liefss!

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Volgens mij wil je zwanger worden, anders zou je maandag geen onveilige seks hebben gehad.

De kans is aanwezig inderdaad.

3. Liddy89

Liddy89 Nieuw lid

7 jan 2012
    3
    0
    0
    Nou het staat nu nog niet echt op de planning..
    We wilde daar pas over na denken als we eindelijk een huisje hebben gevonden, niet op zo'n manier..

Om heel eerlijk te zijn dachten we werkelijkwaar dat het geen kwaad kon. Omdat ik al 7 jaar aan de pil zit, hem ook altijd heel braaf op tijd slik en dus nooit vergeet! En omdat ik de dag dat we gemeenschap hadden ook de pil al had genomen. Ook een vriendin vertelde dat het nooit zo snel kon gebeuren.
    Na inmiddels wat gegoogled te hebben, besef ik ook wel dat het natuurlijk wel wat risico's met zich mee brengt en naïef gedacht is..

Was alleen benieuwd naar jullie ervaringen.. :)

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    hoi meis,

Ja het kan natuurlijk altijd.......
    Maar het kan ook zijn dat je lichaam even van streek is omdat je een paar dagen de pil niet hebt geslikt. Dan begint het lichaam eraan om alles zelfs te moeten regelen. En als jij dan opeens weer aan de pil begint, kan de boel natuurlijk wel van slag raken.

Je kan natuurlijk altijd een test doen dat is toch echt de enige manier om het zeker te weten.

Succes ermee meis!!!

5. Liddy89

Liddy89 Nieuw lid

7 jan 2012
    3
    0
    0
    Esther15:

Dank je wel voor je reactie :)
    Ik wacht inderdaad eventjes af en als ik het toch niet vertrouw dan gooi ik er even een testje tegen aan ;)

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Graag gedaan meis

Deel Deze Pagina