ineens eerder ongesteld in stopweek?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Juul84, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juul84

Juul84 Niet meer actief

Ik slik de pil (microgynon 30) en ik word in al die jaren dat ik hem slik, altijd in de stopweek op donderdag ongesteld. Nu werd ik de vorige keer ineens al op dinsdag ongesteld.

Heeft iemand dit ook gehad? En was dit eenmalig of bleef het zo?

Vond het nou juist zo handig dat ik altijd op de dag wist wanneer ik ongesteld werd :D

2. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik slik dezelfde pil als jij. sinds ik weer aan de pil ben ik niet meer zo tevreden als voor mijn zwangerschap. ik ben nu 4 dagen voor mijn stopweek al ongesteld, ik snap er helemaal niks van.

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik was ook altijd op dezelfde dag ongesteld.... totdat ik een nieuwe baan kreeg en we gingen verhuizen.... toen is m'n "cyclus" even in de war geweest. Een stopweek amper 1 dag ongesteld op de dag dat ik mn nieuwe strip weer moest beginnen.
    De volgende cyclus al op vrijdag ongesteld tegen normaal maandag, en een volle week ongesteld en zo verder.
    Pas na een maand of vier was alles weer aardig op regel en weer normaal op de maandag ongesteld in de stopweek.

Het kan dus wel dat de boel onder invloed van stress etc wat verandert.

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik gebruikte vroeger ook altijd microgynon 30 tot hetzelfde bij mij gebeurde.
    Toen na een paar keer toch even overlegd met huisarts en deze gaf mij de microgynon 50 omdat de 30 te licht zou zijn voor mij. Ook compleet uit het niks na jaren gebruik ervan.

Wil natuurlijk niet zeggen dat dit bij jou het geval is, maar mocht het vaker voorkomen kun je het altijd even navragen hé.

5. Juul84

Juul84 Niet meer actief

Gisteravond ongesteld geworden, weer op dinsdag dus. Als het nu gewoon op dinsdag blijft ipv donderdag, vind ik het prima. Als het maar niet gaat wisselen elke keer.

Deel Deze Pagina