Big fat gypsy wedding

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by totallyinlove, Mar 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. totallyinlove

totallyinlove Niet meer actief

vanaf vrijdag weer nieuwe afleveringen.
    heb een aantal afleveringen gezien en lach me kapot om die jurken van die meiden, my goodness.
    ga zeker weer kijken.

2. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

Nov 15, 2011
    2,349
    2
    36
    Psycholoog
    Ik ga ook kijken!! Ik baalde helemaal dat ik het zo aso druk heb met mn tentamens en daardoor vrijdag niet uit kon gaan, maar een uurtje dit als afleiding moet kunnen :D Dus weer beetje blij!

3. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Ja, ik ga ook weer kijken, hoor! Heb het vorige seizoen echt met mijn mond open zitten kijken, dus zal nu niet veel anders zijn, hahaha! Vind het zo bizar: die meiden mogen niks, maar lopen wel halfnaakt rond... Dat dat dan wel mag, he..? Blijf me verbazen.

4. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

Oct 7, 2011
    4,433
    1,123
    113
    ZZp er
    ik ga ook kijken ! verstand op 0 ....
    hahah dat is idd bizar ze mogen niks maar als je die kleine meisjes en die pubers ziet lopen en dansen op bruiloften OMG! mijn dochter zou ik opsluiten in dr kamer als ze zoiets aanhad

5. adi

adi Niet meer actief

Het is een hele andere cultuur, en ik vind het altijd prachtig om dan 'naar binnen' te mogen kijken.

Het is alleen jammer dat veel mensen niet neutraal naar een andere cultuur en andere normen kunnen kijken, zonder meteen een oordeel klaar te hebben. Wij zouden stijl achterover slaan hoe andere culturen reageren op gewoontes die in Nederland 'normaal' zijn.

6. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

Sep 7, 2007
    3,945
    42
    48
    Female
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Vind het erg leuk om te zien, al die poespas met die jurken! verschrikkelijk :p

7. Delight

Delight Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    2,157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ahh goed om te lezen!

Het is een leuk programma en het is leuk om te kijken waar mijn cultuur nog stil staat en hoe het vroeger was.

Ik maak elke dag nog de discriminatie tegenover het kamp/reizigers/zigeuners en -weet ik veel wat voor namen ze nog meer hebben mee- en ik weet dat zulke programma's het er niet beter op maken.. maar als ik kijk maakt het mij stiekem toch ook trots.

8. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Ik ga ook weer kijken :) Vorig seizoen echt genoten! Geweldig programma :D

9. Triskele

Triskele Niet meer actief

als je vorig seizoen had opgelet had het je niet zo verbaasd maar logisch geleken, ze legden het duidelijk uit... hihi

IK vind het een geweldige serie, loving the dresses, okay natuurlijk zijn ze over the top maar vind het echt meisjes / vrouwen en niet van die halve kerels zoals we tegenwoordig soms in NL zien (zo door geëmancipeerd e.d.) ik zie persoonlijk dan liever een vrouwelijke vrouw met bijbehorende waarden, natuurlijk vind ik wel dat er keuzes moeten zijn voor ze (als ze er zelf voor kiezen heb ik er geen problemen mee) en dat ze een scholing zouden moeten krijgen bv, dus er zijn dingen die ik leuk / goed vind en dingen die ik minder vind (net zoals in elke samenleving)

10. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Ik weet dat het is uitgelegd, maar dat wil niet zeggen dat ik het dan wel begrijp... ;) Sommige dingen blijven te bijzonder om echt te kunnen snappen als buitenstaander, denk ik. Dat heb ik ook met sommige aspecten van bepaalde geloofsstromingen, bijv. Ik weet het waarom, maar dan nog snap ik dingen niet :)

11. Triskele

Triskele Niet meer actief

aha op die fiets, ik snap hem...

12. totallyinlove

totallyinlove Niet meer actief

ik ben stiekem heel erg nieuwsgierig naar de meiden van vorig seizoen. er was er 1tje zwanger. hoe zou het met de rest gaan:D

13. esme66

esme66 Niet meer actief

wwwhahahaha, die ananas en palmboom jurk... Ik val bijna van de bank, hoe komen ze erbij..??

14. nessa88

nessa88 Bekend lid

Sep 3, 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Ik was meer verbaasd over de kattentrouwjurk. Hoe kom je op het thema kat? Vond hem wel erg tof trouwens! Zou het zelf niet aan willen maar vond het wel echt wat hebben:p

15. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    Nou idd, die twee meiden konden nauwelijks lopen.. heb helemaal stuk gelegen. Het is geen programma dat ik volg maar er was niets anders op.

16. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Heb weer vol ongeloof zitten kijken en ook flink gelachen, die kleding :$

17. LindaS80

LindaS80 Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    1,117
    590
    113
    Haha die jurken:D
    Wat ik wel een beetje tegenstrijdig vind is , die meiden mogen niet met jongens en zich netjes gedragen om gaan om geen " slechte naam " te krijgen ..maar als ze naar een feest gaan dragen ze nietsverhullende jurkjes die zo van een hoer van de wallen geplukt konden zijn.

Hihi moest ook lachen om de reactie van die oma.

18. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Mijn man is veel thuis geweest afgelopen week (hij is normaal niet zoveel thuis in de avond) en heeft het zwaar gehad..

Barbies bruiloft, echte meisjes op zoek naar zichzelf en gister als klapper Big fat gipsy wedding.. dat was toch wel het toppunt voor m haha.

19. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik kijk het ook!

En waar ik mij het meeste over verbaas is het feit dat ze NIKS mogen met jongens echt helemaal niks..

Maar ze lopen er vanaf hun 8e ( en soms nog jonger ) Bij als een stel sl*tten:$ Waarom mag dat wel?

Als ik ooit een dochter krijg die t presteert om er zo bij te lopen dan sluit ik dr voor de rest van dr leven op:D

20. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Ze moeten hun lichaam verkopen om een vriend te krijgen. Mannen zoeken een vrouw uit ( niet andersom en goedkeuring is niet nodig) en bepaald of er een relatie komt. Meestal trouwen deze meiden erg vroeg ( 16 tot 20 jaar en daarna ben je vaak al te oud). Hoe meer je jezelf verkoopt hoe meer kans je in hun cultuur hebt op een man. Echter ondanks dat ze zich kleden als hoeren hebben ze vaak maar een sex partner gehad en dat is hun man/ vriend. Na het trouwen mogen ze niet meer uitgaan, moeten hun huis schoon houden, mogen niet werken en zorgen enkel voor hun caravan en kinderen. Dat vooral de jonge meiden zich zo kleden heeft dus een rede.

Share This Page