Ik ben 21 weken en heb nogal last van vreetbuien en zin in rare dingen... Nu heb ik zo'n hele zak met ufo's leeg gegeten (die eetpapier rondjes met poeder erin).. Nu heb ik wel eens van mijn VK gehoord dat ik geen pak koekjes per dag mag leeg eten omdat dat slecht is dus OEPS! hij was leeg voor ik er erg in had. Hoe slecht is dit??? Mijn baby is wel ineens erg druk in de buik
Een pak koekjes leegeten is voor niemand gezond. Maar het is echt geen doodzonde als je je een keer laat gaan hoor. Je kindje zal er echt geen last van hebben. Je wilt niet weten wat ik allemaal gesnoept heb tijdens mijn zwangerschap....
Een pak koekjes leegeten is natuurlijk nooit gezond. Zwanger of niet. En zo'n zak ufo's zit ook heeel veel suiker in. Maar voor een keer lijkt het me geen probleem. Als je het elke dag zou doen lijkt mij een ander verhaal...
Hahahahah! Kan toch gerust een keertje . Je baby zal wel aan het stuiteren geweest zijn van de suiker .
Hahaha natuurlijk is je baby druk!! Dat komt van al het suiker!! Maar het is niet super slecht hoor... niet slechter dan voor andere mensen
Hihi dat had ik gister met een zakje mini snickers... Baby was gisteravond erg aanwezig! Voordeel was wel weer dat mijn vriend hem voor het eerst voelde!
Bedankt allemaal voor de reacties. Ik ben sowieso een snoeper, eet veel suiker, altijd al. Toch is mijn suikergehalte in mijn bloed prima dus dat scheelt de baby was inderdaad erg druk;..... Ik ben echt suikerverslaafd....een pak koekjes gaat er ook altijd al makkelijk doorheen bij mij, bodemdrift noemen ze dat toch?