*oeps*

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wachtend, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Hoe moeilijk voor mama het ook is, ze leren alles met vallen en opstaan.

Hier een wildebras meisje, snel met optrekken tot staan en rond de tafel lopen, vervolgens toch nog leren kruipen. Niet zo maar kruipen, nee ze kende alleen maar standje snel en sneller. Als ze sneller ging, ging haar hoofd omlaag, maakte vaart en keek vervolgens totaal niet waar ze naar toe ging. Menig keer zat ze verbaasd te kijken omdat ze weer tegen een tafelpoot of de bank aan kwam, om op den duur heel hard te lachen. Tegenwoordig lachen we maar mee. :D

2. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.620
    1.158
    113

ohh niet leuk:x arm mannetje en arme papa en mama
    vandaag lekker bij laten slapen en zelf misschien ook ff een dutje doen...;)
    fijn dat ie er verder wel goed doorheen is gekomen en niet bang is van zn speelgoedmand haha

3. Anne1988

Anne1988 Actief lid

20 mrt 2012
    371
    0
    0
    Verzorgende IG ouderenzorg
    Schijndel
    Hier ook eentje die op oudjaars avond kei hard tegen de stoel aan is gevallen... Meteen een groot ei, en nu een mooie blauw-paars-groen-gele plek :)

Wen er maar vast aan, dit gaat vaker voorkomen... :(

4. wachtend

wachtend Niet meer actief

Kleine man doet het goed zit alweer overal aan waar hij niet aan mag komen (lees: staart van de kat, kastdeuren etc)
    Ook heeft hij vandaag 2x anderhalf uur geslapen en gaf nu net aan toch weer moe te zijn dus nog maar even op bed gelegd.

Man komt eerder thuis zodat we vroeger kunnen eten en dan niet al te laat op bed kunnen ploffen. Ik kijk uit naar een nacht doorslapen weer ;)

Gelukkig is alles met een sisser afgelopen maar voel me toch opgelucht dat ik niet de enige moeder ben met dit soort ongelukjes :D

Deel Deze Pagina